glykosebelastningstest imorgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

LinLin

lulle1985 skriver:

ja det er første gang... jeg håbede virkelig på jeg kunne nå hjem de 2 timer inden jeg skulle komme igen... men ved ærlig talt ikke om jeg må tage hjem... hmm, men tak for råd, nu vil jeg gardere mig med MASSER af læsestof hvis det nu er tilfældet jeg ikke må tage hjem...

Ma skal sidde helt stille, får man at vide, så det må du ikke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

lulle1985

Hej piger...

tusind tak for alle jeres svar,,, ja som der er mange der siger var det en afskyelig smag af dårlig vand og sukker, jeg skulle sluge

jeg kom derover fastende og måtte INTET drikke inden jeg var færdig kvart i 11... det var noget af en udfordring, da det første jeg tænker på om morgenen er vand, da jeg har fået en forfærtenlig vane til og snorke UTROLIGT meget om natten så min mund er så tør som en ørken i sahara...

men dårligt det fik jeg og troede aldrig jeg ville overleve de timer inden det var overstået men fik heldigvis lov til og køre hjem og slappe lidt af inden jeg skulle mod lægen igen... blodsukkertallet lagde rigtig fint - 6.1 så jeg er rigtig lettet...

knus louise

Anmeld

4. december 2009

lulle1985

Sussie&Lilje skriver:

Det er noget væmmeligt sødt stads, fy føj det tog noget tid at få ned, og der var så meget af det, jeg fik også lavet testen, og ingen af dem jeg sad med havde det ..

Men ja, de to timer kan godt føles rigtig lange, jeg havde både blade og soduku med, men endte med at sidde og sludre, vi var 4 i alt, og de 3 af os havde termin samme dag, det var ret sjovt, desuden endte jeg med at gå 12 dage over tid, og da jeg lå og fødte, lå en af de andre piger, som var sat samme dag som jeg, på stuen ved siden af og fødte ..

det var da et sjovt sammentræf...

Anmeld

4. december 2009

FrkT

Ihhh tillykke. Det var jo gode nyheder. Så var der jo intet at være nervøs for

Men lyder nu ikke som en særlig behagelig oplevelse

Anmeld

4. december 2009

lulle1985

FrkT skriver:

Ihhh tillykke. Det var jo gode nyheder. Så var der jo intet at være nervøs for

Men lyder nu ikke som en særlig behagelig oplevelse

nej ikke længere i hvert tilfald og nej jeg kunne godt have fundet mig en anden bedre beskæftigelse idag...

går det ellers godt ude ved jer Thilde?

Anmeld

4. december 2009

FrkT

lulle1985 skriver:

nej ikke længere i hvert tilfald og nej jeg kunne godt have fundet mig en anden bedre beskæftigelse idag...

går det ellers godt ude ved jer Thilde?

Ja det synes jeg. Bortset fra at bilen driller lidt, og skal ordnes. Og så virker TV2, DR1 og DR2 ikke ved os af en eller anden mærkelig grund (men alle vores boxer-betalingskanaler virker ). Så vi kan slet ikke se julekalender

Men det går nu helt okay..... hvad med ved jer?? Skægt du også kom herind på baby

Anmeld

4. december 2009

lulle1985

FrkT skriver:

Ja det synes jeg. Bortset fra at bilen driller lidt, og skal ordnes. Og så virker TV2, DR1 og DR2 ikke ved os af en eller anden mærkelig grund (men alle vores boxer-betalingskanaler virker ). Så vi kan slet ikke se julekalender

Men det går nu helt okay..... hvad med ved jer?? Skægt du også kom herind på baby

ja jeg blev også noget overrasket over at se dig... thi hi...

ej det var da smadder træls det med bilen og endnu mere med kanalerne... ved du kan se dr1's julekalender pagten på dr. ramasjang hvis det er...

Anmeld

4. december 2009

FrkT

lulle1985 skriver:

ja jeg blev også noget overrasket over at se dig... thi hi...

ej det var da smadder træls det med bilen og endnu mere med kanalerne... ved du kan se dr1's julekalender pagten på dr. ramasjang hvis det er...

Ihhh hvor godt, for DR Ramasjang virker underligt nok. Hvad tid kommer det der???? JUBIIIII

Hehe, jeg har efterhånden været herinde et godt stykke tid. Vi vil jo også gerne have børn... dog er der ingen andre end folk herinde der ved det, så tys tys til Pia og Kris og alle de andre

Anmeld

4. december 2009

lulle1985

FrkT skriver:

Ihhh hvor godt, for DR Ramasjang virker underligt nok. Hvad tid kommer det der???? JUBIIIII

Hehe, jeg har efterhånden været herinde et godt stykke tid. Vi vil jo også gerne have børn... dog er der ingen andre end folk herinde der ved det, så tys tys til Pia og Kris og alle de andre

hmm, det kommer kl.20...

og jeg siger ikke noget til nogen

Anmeld

4. december 2009

FrkT

lulle1985 skriver:

hmm, det kommer kl.20...

og jeg siger ikke noget til nogen

Ihhh så tror jeg vi skal se julekalender for første gang i år i aften

Super, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.