1 eller 2 børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvid du blev gravid med andet som ikke var planlagt. Far siger nej!!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.033 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

DianaMalou

jeg tror nok jeg ville vælge en abort for faren skal os være inde over .. for jeg tror ik jeg vil kunne magte at have 2 alene børn hvis nu faren gik fra mig ..

Anmeld

3. december 2009

Lillefe

Jeg har skrevet andet.. for jeg syntes det kan være en svær situation! det kommer helt andpå hvor langt man er henne, hvor længe man har været sammen og om det er hans det føste barn. osv osv.

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg har skrevet andet.. for jeg syntes det kan være en svær situation! det kommer helt andpå hvor langt man er henne, hvor længe man har været sammen og om det er hans det føste barn. osv osv.

Jeg er ca 6-7 uger henne, første barn er også farens og vi har været sammen i 6 år. Første barn er under 1 år.

Jeg har før fået fortaget en abort og ved hvor hårdt det er. Det er nogle år siden nu, men jeg havde/har det rigtig skidt med det.

Anmeld

3. december 2009

oo

hvis far stejler SÅ kraftigt ved udsigten til nummer 2 barn, skulle far så ikke have sørget for, at nummer 2 barn ikke var en mulighed??

hvad vil du selv? En abort betyder jo ikke, at det barn aldrig har været, det skal man også huske på, og hvis du ikke vil have en abort men får den for "hans skyld", så tror jeg der er gode chancer for at du ender med at blive bitter over hans valg!

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hvis far stejler SÅ kraftigt ved udsigten til nummer 2 barn, skulle far så ikke have sørget for, at nummer 2 barn ikke var en mulighed??

hvad vil du selv? En abort betyder jo ikke, at det barn aldrig har været, det skal man også huske på, og hvis du ikke vil have en abort men får den for "hans skyld", så tror jeg der er gode chancer for at du ender med at blive bitter over hans valg!

Som jeg skrev før så har jeg gjort det før for hans skyld og det sidder stadig  hårdt i mig. Jeg ved ikke endnu hvad jeg skal vælge og jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde finder ud af om det er det rigtige jeg gør lige meget om det er barn eller ej

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

bliver nød til at svare få barnet og være alene med 2. for jeg har selv prøvet at vælge barnet frem for manden...og jeg ville gøre det til enhver tid igen.

som en anden skriver, hvis manden ikke ønsker at være far...så er der ganske simple ting man kan gøre for at sikre sig at man ikke bliver det. og jeg er (undskyld mig min ærlighed) lidt imod abort som præventions middel.

håber du finder en beslutning du selv kan leve med. og har du lyst må du gerne skrive privat.

mange trøste

Lone

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg er ca 6-7 uger henne, første barn er også farens og vi har været sammen i 6 år. Første barn er under 1 år.

Jeg har før fået fortaget en abort og ved hvor hårdt det er. Det er nogle år siden nu, men jeg havde/har det rigtig skidt med det.

du skriver du har fået en abort før for hans skyld, det lyder ikke til at i er så gode til at beskytte jer  så må man jo mene at han må tage sit ansvar, det er jo ikke hans krop.. jeg ville helt klart stå med begge børn selv!!!!!!!

især når han ved hva konsekvensen er for at komme op i en uden at være beskyttet..

for at sige det kort, må i begge stå ved jeres ansvar, det er jo ikke kun ham som har ladet dig blive gravid, i må ha vist begge to at der var stor chanse for det skete..du skal jo ikke gøre noget du fortryder senere.

håber du finder en løsning.

knus fra karina 30+2

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

du skriver du har fået en abort før for hans skyld, det lyder ikke til at i er så gode til at beskytte jer  så må man jo mene at han må tage sit ansvar, det er jo ikke hans krop.. jeg ville helt klart stå med begge børn selv!!!!!!!

især når han ved hva konsekvensen er for at komme op i en uden at være beskyttet..

for at sige det kort, må i begge stå ved jeres ansvar, det er jo ikke kun ham som har ladet dig blive gravid, i må ha vist begge to at der var stor chanse for det skete..du skal jo ikke gøre noget du fortryder senere.

håber du finder en løsning.

knus fra karina 30+2

Jeg er blevet gravid på p-piller alle gangene så jeg føler jo faktisk at jeg har gjort mit. Det er nemlig rigtig det er ikke hans krop det er min

Anmeld

3. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg er blevet gravid på p-piller alle gangene så jeg føler jo faktisk at jeg har gjort mit. Det er nemlig rigtig det er ikke hans krop det er min

okay, så sku i måske bruge kondom, når i bliver så let gravide

tror du ikke din kæreste vil komme tilbage hvis du vælger barnet?

du skal jo leve med det resten af dit liv hvis du får det fjernet, kan du det?

tænk på hvor meget glæde de ville få af hinanden har selv et barn på 1½ år og skal føde om 2 mdr.

du må ikke lade han påvirke dit valg, det er helt op til DIG.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.