Kønsbestemmelse og NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Tynen

Du skal nok desværre ikke satse for meget på at få det at vide så tidligt.

Godt nok fik jeg det selv at vide et par dage før jeg skulle til NF, men han gav sig også virkelig god tid til at scanne og sagde at jeg ikke måtte komme med boner der skulle refunderes hvis han tog fejl
Han sagde også at det var meget sjældent at man kunne se det så tidligt og tydeligt som da jeg blev scannet.
Han fik ret, men han havde også 50%chance for at gætte rigtigt
Da vi spurgte om hun ville tjekke det til NF blev hun sådan lidt "småfornærmet" og ville slet ikke høre tale om det.
(Hun var også en lidt ældre dame   )

Held og lykke med scanningen!
Det er bestemt en kæmpe oplevelse.. Også selvom man ikke får kønnet at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Du skal nok desværre ikke satse for meget på at få det at vide så tidligt.

Godt nok fik jeg det selv at vide et par dage før jeg skulle til NF, men han gav sig også virkelig god tid til at scanne og sagde at jeg ikke måtte komme med boner der skulle refunderes hvis han tog fejl
Han sagde også at det var meget sjældent at man kunne se det så tidligt og tydeligt som da jeg blev scannet.
Han fik ret, men han havde også 50%chance for at gætte rigtigt
Da vi spurgte om hun ville tjekke det til NF blev hun sådan lidt "småfornærmet" og ville slet ikke høre tale om det.
(Hun var også en lidt ældre dame   )

Held og lykke med scanningen!
Det er bestemt en kæmpe oplevelse.. Også selvom man ikke får kønnet at vide

PRÆCIS samme oplevelse her, både med scanningsmanden, "returbonnerne" og den småsure NF-scanningsdame   Hvor sjovt!

Anmeld

3. december 2009

N&J

Ranarupta skriver:

De høje forhåbninger er der vist allerede 

Så må vi sku håbe de kan se det..   jeg blidte mig selv ind at når de ikke kunne se det, så måtte det jo være en pige, og da jeg så drømte at jeg fik en lille pige og kort inden fødslen ved en fejl farver flere stofbleer lyserøde, ja så mente jeg altså at det var tegn på at det blev det.. og det blev det jo også.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.