Kønsbestemmelse og NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Ranarupta

Jeg læste et eller andet sted, at en rutineret scanner kan se barnets køn under NF-scanningen. Hvis barnet vel at mærke ligger korrekt.

Er der nogle, der har oplevet dette? Eller er det bare om at vente til MD-scanningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Ox.

Ranarupta skriver:

Jeg læste et eller andet sted, at en rutineret scanner kan se barnets køn under NF-scanningen. Hvis barnet vel at mærke ligger korrekt.

Er der nogle, der har oplevet dette? Eller er det bare om at vente til MD-scanningen?

Rosa herindefra fik det ihvertfald at vide rigtig tidligt til en tryghedsscanning mener jeg, tror da det var deromkring NF, hvis ikke før

Anmeld

3. december 2009

Ranarupta

Sussie&Lilje skriver:

Rosa herindefra fik det ihvertfald at vide rigtig tidligt til en tryghedsscanning mener jeg, tror da det var deromkring NF, hvis ikke før

Det lyder godt! Håber, at de kan se det til min NF - er alt for nysgerrig... 

Anmeld

3. december 2009

Ox.

Ranarupta skriver:

Kan jeg godt forstå, jeg fik af vide til MD at det MÅSKE var en pige, så jeg ventede og ventede indtil jeg kom til 3D/4D med at få at vide at det rent faktisk var

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Ranarupta skriver:

Du skal nok ikke lige satse på at få det afvide. Man siger som hovedregl at man ikke kan se kønnet før tidligst 17. uge

Anmeld

3. december 2009

jillkolsbjerg

Hejsa;-)

Vi fik det første at vide til MD-scanning. Hun sagde at hun var temmeliglig sikker på at vi venter os en lille dame;-) Men vi har stadig ikke købt ind efter det;-) Vi venter til den 16 dec. hvor vi skal til 3d/4d scanning. ( ved godt man aldrig kan være helt sikker ) men den skulle være ret sikker til de den scanning;-) jeg var og bare ALT for nysgerrig;-)  og glæder mig vildt til at se lillepigen igen....men uanset hva så er vi glæde bare vores bebs er sund og rask og vokser som den skal;-) Alt er velkommen....er bare så pokkers nysgerrige;-) Så kender det alt for godt;-) Vi var også 2 1/2 mdr henne før vi fandt udaf at jeg var gravid...så var der jo ikke længe til MD-scanningen;-)

knus jill 22+2 ( Har en bebs i maven som er MEGET aktiv, hun bokser rundt derinde, specielt når jeg skal til at sove;-))

Anmeld

3. december 2009

frk andreasen

er det ikke noget med at de ikke kan se det med sikkerhed før efter 16 uge? de ville ikke se det til min nf. men til md scanningen så jeg selv tappen og i går var jeg på sygehuset fordi jeg har blødt, mange gange....fra moderkagen... det kan i læse om  i (opdatering om blødning i graviditeten) nå men der blev jeg bekræftet endnu 2 gange mere at det er en dreng...

knus tanja 24+4

Anmeld

3. december 2009

Ranarupta

Øøøøv...

Så må vi vist bare vente pænt. Selvom det er svært...

Anmeld

3. december 2009

N&J

De kunne så ikke se det til min NF eller MD skanning, så jeg måtte vente til fødslen.. så jeg var faktisk rigtig ked af det da jeg gik derfra.. så pas på med at have alt for høje forhåbninger.. 

Anmeld

3. december 2009

Ranarupta

De høje forhåbninger er der vist allerede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.