Hvor meget tog I på i hele 3. trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

3drenge

I uge 23 havde jeg taget 14kg på og endte med 24kg i alt, fødte ved planlagt kejersnit 10 dage før tid, så hvad kunne det da ikke ha endt med, hvis jeg var gået 14 dage over

Har alle 3 gange taget mellem 20 og 27 kg på, har ikke haft noget kontrol over det, har bare taget på lige meget hvad jeg gjorde, så har alle gange valgt ikke at bekymre mig så meget om det, og tage kampen bagefter istedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

LotteGabriella

jeg tog 2 kg på i 3. trimester og 9 kg i alt

Anmeld

12. december 2009

tb

jeg har taget 4 kilo på og er lige gået ind i 2. semester.. så jeg frygter hvad det kan ende med  tog 22 kilo på, da jeg ventede mig for 9 år siden, og så højt ville jeg helst ikke op igen, selvom de røg rimelig hurtigt af igen..

Anmeld

12. december 2009

Nybagt mor

Jeg tog rigtig meget på i starten, og så lidt mindre i sidste del af graviditeten. Endte dog på +22 kg...

Må dog indrømme at jeg også spiste præcist som jeg plejede inden graviditeten, så den der med kun at tage 12-15 kg på - den holdt altså heller ikke her

Anmeld

12. december 2009

LinLin

Jeg tog 10 kg på de første seks mdr og 1 kg de sidste tre... Så 11 kg i alt. Underlig fordeling, nu jeg lige ser det igen!

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

baby2010 skriver:

Lige et lille spørgsmål ang. vægt under graviditet...

Hvor meget tog I på i sidste trimester? Jeg er lidt bekymret for vægten, da jeg allerede har taget nok på nu - og mangler hele 3. trimester! 

Hej

Jeg er også i 29. uge nu (28+3) Og jeg står med samme tanker som dig, mht. vægten i 3. trimester! Da jeg var ved jordmoder i uge 22. stod vægten på +13 kilo, da jeg kom til undersøgelse ved lægen i uge 24. stod vægten på +15 kilo Så da jeg skulle til min læge igen i uge 28+0, var jeg utrolig nervøs over hvad den nu ville stå på! Men den stod heldigvis stadig på +15 kilo

Både min læge og jordmoder siger jeg ikke skal bekymre mig, da alle kiloerne kun sidder lige på maven, men at jeg selvfølgelig skal tænke over hvad jeg putter i munden, hvis der begynder at side lidt hist og her, for min egen skyld..

Så jeg synes, hvis du selv er tilfreds med din krop, så lad være med at tænke så meget over det og tag det stille og roligt! Det kan jo være vi to er nogle af dem, som bare tager på i starten og ikke så meget i slutningen - det går jeg efter

Knus Sabrina 28+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.