Hvordan gør man det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Tja jeg mener jo også bare hun har godt af det. Altså det er jo ikke slat-spiseri, hun gør med den flaske.... Det er mellem 150 og 200ml.

Men jeg kan godt se, hvis "folk" mener, hun skal være mere eller mindre flaske-fri, når hun er 1 år så har jeg da travlt.

Men måske det er mig der gør det "forkert". Hun får morgenmad, og når hun skal putte til formiddag en 1-1½ efter, så får hun en flaske, hvor hun tager mellem 150-200ml

Det sammen når hun har spist frokost og skal putte til eftermiddag.

og så også en at sove på, ca. kl. 19.00

Hver gang tager hun mellem 150-200ml.

Og det er ikke på et bestemt tidspunkt hun vågner om natten, det kan være kl 23- kl-1 eller 4.

Men sidst Anette var her fik Malucca "skæld ud" over hun ikke kunne trille fra ryg til mave, da hun så gik udaf døren, tja så har Malutten trille lige siden.... -Og i nat vågende Malutten ikke, så måske hun er så ræd for den rappenskrælle

Her spiser pigerne 200ml inden formiddags lur, 200 ml til eftermiddagslur og 200ml til nat, nogle gange får de også en flaske om natten.. Ud over det er der jo morgenmad,frokost,aftensmad og en kiks eller ris kage...

Jeg syndes du bare skal give hende hvis hun er sulten,hun har jo brug for den til at vokse sig endnu mere stor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Jeg stoppede med at give Marcus mad om natten da han var 7 måneder. Han fik på daværende tidspunkt mad to gange i løbet af natten og jeg fjernede simpelthen et måltid af gangen. Når han vågnede og ville have bryst gav jeg ham et glas med vand istedet. Det tog 2 nætter før det første måltid var fjernet, og så gjorde jeg det samme med det sidste måltid. Han kæmpede lidt mere imod her og det tog ca. 15 minutter den første nat før han stoppede med at græde og lagde sig til at sove, men den anden nat tog det ikke mere end 5 minutter og fra den dag er han ikke vågnet og ønsket mad mere.

Det bliver helt mærkeligt for dig ikke at skulle op om natten og give mad Det tog mig et par dage at vende mig til ikke længere at skulle op om natten.

"Problemmet" er at Malucca græder ikke, hun ligger og snakker istedet for.... Og så siger hun hhhmmmmmmmmm. (meget belastende kl. LORT)

Men jeg prøver med en kop vand og så må jeg se, hvor hun hurtig hun overgiver sig.

Men ja det bliver da lækkert når jeg ikke skal op og give mad.... Også for hende, for der går snildt en times tid før hun er færdig med at ligge og snakke

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Her spiser pigerne 200ml inden formiddags lur, 200 ml til eftermiddagslur og 200ml til nat, nogle gange får de også en flaske om natten.. Ud over det er der jo morgenmad,frokost,aftensmad og en kiks eller ris kage...

Jeg syndes du bare skal give hende hvis hun er sulten,hun har jo brug for den til at vokse sig endnu mere stor...

Det lyder til A og L, og Malucca får samme antal måltider om dagen.

Men et eller andet sted vil jeg jo også gerne af med den.... Det er ved at være hårdt ikke at få sammenhængende søvn

-og så lære hun jo nok at spise sig mæt om dagen istedet....

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Her har jeg vænnet Silas af med natflasken. Han vågnede konsekvent kl. 1 / 1.30 hver nat og jeg gav ham en flaske.

Var vist kommet noget sent i seng for en nat da han vågnede fattede jeg nærmest ingenting. Jeg gav ham sutten i håb om det lige kunne give mig 10 min. ekstra søvn. Jeg hørte ikke mere til ham den nat. De efterfølgende nætter afviste han flasken eller spiste ikke mere end 50 ml. så det "pjat" gad jeg ikke mere.

Så her får han sutten når han vågner om natten nu. Han klarer sig næsten 12 timer uden mad nu. Vildt. Det kan jeg ikke engang

Det er ski da flot at Silas kan holde i 12 time.... Store dygtige dreng

Jeg er jo på et eller andet punkt vænnet mig til at give mad først hver 3. time, så hver 4 time. så det er jo lidt luksus for mig at kan få 5 timers søvn.... Ej det bliver dejligt når hun vil sove helt fra 19.00 til 07.00.... Så skal jeg bare lære at gå tidligere i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.