malucca09 skriver:
Tja jeg mener jo også bare hun har godt af det. Altså det er jo ikke slat-spiseri, hun gør med den flaske.... Det er mellem 150 og 200ml.
Men jeg kan godt se, hvis "folk" mener, hun skal være mere eller mindre flaske-fri, når hun er 1 år så har jeg da travlt. 
Men måske det er mig der gør det "forkert". Hun får morgenmad, og når hun skal putte til formiddag en 1-1½ efter, så får hun en flaske, hvor hun tager mellem 150-200ml
Det sammen når hun har spist frokost og skal putte til eftermiddag.
og så også en at sove på, ca. kl. 19.00
Hver gang tager hun mellem 150-200ml.
Og det er ikke på et bestemt tidspunkt hun vågner om natten, det kan være kl 23- kl-1 eller 4.
Men sidst Anette var her fik Malucca "skæld ud" over hun ikke kunne trille fra ryg til mave, da hun så gik udaf døren, tja så har Malutten trille lige siden.... -Og i nat vågende Malutten ikke, så måske hun er så ræd for den rappenskrælle 
Her spiser pigerne 200ml inden formiddags lur, 200 ml til eftermiddagslur og 200ml til nat, nogle gange får de også en flaske om natten.. Ud over det er der jo morgenmad,frokost,aftensmad og en kiks eller ris kage...
Jeg syndes du bare skal give hende hvis hun er sulten,hun har jo brug for den til at vokse sig endnu mere stor...