Anna-jonas skriver:
SÅ STOPPER VI ALTSÅ
. Det er da den mest tåbelige ulægning jeg endnu har hørt
. Hvor er de individuelle behov........ ALLE børn er forskellige, og har forskellige behov. 
Faktisk er der børn, der har brug for mad om natten, til de er 2 år........(ja, ja Anna var så en af dem
). Jonas holdt med at natspise da han var 8 mdr..
............intet bøvl overhovedet, han fik sereveret lidt vand, hvis han vågnede. Ida bliver stadig ammet 2-3 gange hver nat............men det er jo så også en lidt anden sag.
Så ved du hvad Trine.............fortsæt du med natflasken
, som bliver kaldt en dårlig vane. Malutten har jo brug for den, for at vokse og blive stor.
Hun skal nok selv sige fra, når den ikke er interessant mere..............ellers må du begynde at tilbyde hende noget andet, når hun bliver 1 år.
Knus Mette
Tja jeg mener jo også bare hun har godt af det. Altså det er jo ikke slat-spiseri, hun gør med den flaske.... Det er mellem 150 og 200ml.
Men jeg kan godt se, hvis "folk" mener, hun skal være mere eller mindre flaske-fri, når hun er 1 år så har jeg da travlt. 
Men måske det er mig der gør det "forkert". Hun får morgenmad, og når hun skal putte til formiddag en 1-1½ efter, så får hun en flaske, hvor hun tager mellem 150-200ml
Det sammen når hun har spist frokost og skal putte til eftermiddag.
og så også en at sove på, ca. kl. 19.00
Hver gang tager hun mellem 150-200ml.
Og det er ikke på et bestemt tidspunkt hun vågner om natten, det kan være kl 23- kl-1 eller 4.
Men sidst Anette var her fik Malucca "skæld ud" over hun ikke kunne trille fra ryg til mave, da hun så gik udaf døren, tja så har Malutten trille lige siden.... -Og i nat vågende Malutten ikke, så måske hun er så ræd for den rappenskrælle