Stræktmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

cdinesen

Det med at cremer og olier skulle forhindre strækmærker, er desværre en skrøne. Man kan ikke gøre noget for at forhindre dem.

Kedelig sandhed desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Mor til matilde og gustav

mama10 skriver:

Hej Piger,

Jeg er i min 26 uge nu og maven vokser hurtigere, jeg er meget nervøs for at få strækmærker. Jeg smører mig ind i forskellige olier og creamer for at undgå dem, men heldigvis er der ikke kommet en eneste streg (endnu)..

Hvornår begyndte I at få strækmærker da I blev gravid og gjorde I noget for at undgå dem? Fortæl :-)

jeg begyndte at få her i uge 31 og jeg har også smurt med alt muligt, så må også skuffe dig og sige de kommer hvis de kommer, men det er da bare et evigt minde om det skønne lille liv man har gået rundt med i maven i 9 mdr;-)så op med humøret man ved jo hvorfor de kommer;-)

Anmeld

7. december 2009

vatten

Jeg fik nogle på hoften under selve fødslen Ellers har jeg ingen.

Anmeld

7. december 2009

prettybutterfly

Jeg har brugt ret mange penge på cremer for at undgå dem fordi min mor har en million af dem! MEN uden held..... da jeg nåede 37+0 strømmede de frem på mavsen  så tror simpelthen bare det er ens gener der bestemmer!!!!

Knuser fra Mona 38+5

Anmeld

7. december 2009

Hanan <3

jeg har også fået dog ik vildt mange men de er der trods at min mor ingen fik og hun har 4 børn

37+1

Anmeld

7. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror ikke på at cremer virker, smurte mig også ind morgen og aften og fik dem alligevel...de kom først omkring uge 32-33 tror jeg.

Tror heller på det er genetisk...min mor har ikke et eneste. Men hun var så en del ældre end mig da hun fik børn....og man siger jo også at der komme flere når man er ung, og huden er spændstig.

Men hvis du får dem, så lær at leve med dem. Der er ikke andet at gøre..heldigvis falmer de hurtigt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.