19mån. og har problemer med luft i maven om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Mormilla

Hjaltesmor skriver:

Det bliver slet ikke optaget i kroppen, så det har absolut ingen virkning på kroppen. Det har kun en effekt på luftboblerne i tarmene, der bliver brudt op i flere dele. Det er også derfor, man ikke kan overdosere. Du hælder bare alt det på ham, han har brug for. Han kan slet ikke tage skade, blive immum, forvent eller noget som helst andet.

Jeg er selv ret hysterisk (selverkendelse er vejen frem ) og får det dårligt bare en ryger aer ham på kinden, så jeg ville aldrig bruge det, hvis der var den mindste mulighed for, at det kunne skade.

Okay så må vi jo heller prøve det Mange tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Knudsen

Vores søn på 4 mdr, døjede med rigtig meget luft i maven som spæd og fik mylicon dråber og det hjalp. Han fik 15 dråber før hvert måltid, de siger et kvarter før måltid. Men de 15 minutter er ikke så vigtige.. Vi blandede dråberne med ganske lidt vand i en sprøjte, og havde dem klar til hele dagen, men din søn kan jo sagtens få dem på en ske. Vi gik derefter over til zoneterapi, da det er tit et spædbarn skal have dråberne og det hjalp rigtig godt, så vi kunne undvære dråberne.

Nu hvor vi er begyndt med lidt grød om dagen og vælling til nat, driller maven igen. Så jeg overvejer at begynde på dråberne igen.. 

Du skal vist kontakte lægen eller sundhedsplejerske inden du køber dem, man skal have rådført sig ved dem inden. Men de er i håndkøb og koster ca 47 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.