Fed vandfødsel... se den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

Ansemusen

Kb skriver:

Der er da vist også en der har fået en epoduralblokade, tror jeg nu

Epiduralblokaden hjælper kun på veerne op til man skal presse barnet ud, så tror nu ikke det har så meget med det at gøre! Når barnet skal presses ud, siger de at den ikke hjælper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Ox.

Ansemusen skriver:

Epiduralblokaden hjælper kun på veerne op til man skal presse barnet ud, så tror nu ikke det har så meget med det at gøre! Når barnet skal presses ud, siger de at den ikke hjælper!

Det sagde min JM også da jeg fødte, og synes bestemt heller ikke der var noget som helst hjælp i den epidural da mine presseveer kom, men, den var skisme dejlig under alt det andet

Anmeld

3. december 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg fik ingen ting.Jo fik varme saltvand i fødekar og varme ingefær klude på underlive ryggen osv.

Hvor jeg nu har ondt og brug for det.

Jeg syntes ikke smerterne med min datter  osv var så slemme.

Som da jeg føde min søn som tog ca 9½ timer fra starte til en seng på sygehuse på ryggen.VAnde gik kl:6,57 veer kll 8 på sygehuse kl:9 press veer kl:15,15 og første født 16,29

Syntes hendes gik huritgt og bedre.

Tog ca 7 timer fra første vee kl:14,55 press veer kl:21,57 og hun var så ude 22,06 starte til slut så heller ikke for hurtigt til af man ikke kunne følge sin krop og med i hva der forgik..Er jeg glad for

Mvh Henriette 37+3

Anmeld

3. december 2009

lillemunk

Glæd for at læse at jeg ikke er den eneste der græd.

Fin fødsel.

Anmeld

3. december 2009

H+S Skjolgborg.

Senia skriver:

Lyder ret imponerende med din fødsel også Kan se du er gravid igen - vil du også føde derhjemme i vand denne gang?

Hov fik slet ikke svar dig..

Nej det var planen.Men min livmoder er meget sunke så tør ikke tag chancen og føde hjemme igen.. Men ville gerne på sygehuse hvis det er muligt...

Mvh henriette 37+3

Anmeld

3. december 2009

H+S Skjolgborg.

lillemunk skriver:

Glæd for at læse at jeg ikke er den eneste der græd.

Fin fødsel.

Er du bedstem ikke..

Der er en del gode glip derind både i vand og på land.

Mvh henriette 37+3

Anmeld

3. december 2009

lillemunk

Henriette.S.J. skriver:

Er du bedstem ikke..

Der er en del gode glip derind både i vand og på land.

Mvh henriette 37+3

Uha jeg har tjekket nogle af dem ud..... glæder mig til jeg skal føde........ MEEEEEEN der er længe til

Anmeld

3. december 2009

H+S Skjolgborg.

lillemunk skriver:

Uha jeg har tjekket nogle af dem ud..... glæder mig til jeg skal føde........ MEEEEEEN der er længe til

Hmm hvor længe er dertil???..

Mvh henriette 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.