Fed vandfødsel... se den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

Lærke90

Hold da op, det fik lige tårerne på gled.. Er bare begyndt at blive så overvældet når jeg ser eller læser om fødsler.. Vil også rigtig gerne føde i vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mumto3

Fin fødsel, men for hulan-da hvor var jeg ved at blive vanvittig af den far!!! Kunne han ikke enten holde sig helt væk eller støtte hende ordentlig! Den der hånd med negle der kørte løst op og ned af indersiden af hendes lår var da lige til at få myrekryb af. Håber hun enten ikke lagde mærke til det eller kunne lide det.

Jeg har selv min sidste fødsel på video, og der ser præcis lige så nemt ud, selvom det var en hård fødsel. Jeg tror bare fødsler ser nemme ud. Jeg har kun set min egen video et par gange, men hver gang tænker jer: Nå, var det ikke andet??? Vi har også film af mine udvidelsesveer, og på et tidspunkt har jeg en ve, og bagefter vender jeg mig om til fotografen og smiler over hele hovdet og joker lidt. Min mand siger: Hold da op, det var godt nok en meget slem ve du havde der. Ja, siger jeg smilende over hele hovedet. Øh.......det er altså OVERHOVEDET ikke sådan jeg husker min fødsel!!!! Næ, jeg lå underdrejet af smerter og kunne ingen ting. Nogle gange har jeg nærmste svært ved at tro at det vitterlig ER mig der er med på vores video.

Det har gjort mig lidt mere skeptisk når folk fortæller om deres skrækfødlser. Jeg er ikke tvivl om det var sådan de oplevede det.....men hvordan ville det have set ud, hvis det var blevet optaget på video???

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

lotte30 skriver:

så triller tårerne igen   fin fødsel, sådan må min osse godt være

også dig......

Sådan var min næsten...

*SS*.Dog et stort føde kar hjemme i stuen...

Mvh henriette 37+2

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

2. december 2009

Trolde_mor

Så smukt - sådan burde alle fødsler være..

Man sidder jo bare med tårer i øjnene og hulker lidt med - så fantastisk at se

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Senia skriver:

Så smukt - sådan burde alle fødsler være..

Man sidder jo bare med tårer i øjnene og hulker lidt med - så fantastisk at se

JAAA... Der kan jo være glippe nogle steder i videoen.Men tro ikke lige der til sidste.

Mvh Henriette som selv føde min datter hjemme i vand på 10 mins press veer i vand..

Anmeld

2. december 2009

Tvilling

for søren en smuk fødsel... Overvejer da helt om man skal føde i vand...Begyndte helt at hulke..

Anmeld

2. december 2009

susan82

Sådan skal det gøres

Kan varmest anbefale at føde i vand. Gjorde det selv ved min sidste fødsel, og det var lagt mere behageligt end første gang! Smerterne var meget mindre, og lettere at arbejde med veerne.

Gustav er presset ud på godt 5 min :-)

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

susan82 skriver:

Sådan skal det gøres

Kan varmest anbefale at føde i vand. Gjorde det selv ved min sidste fødsel, og det var lagt mere behageligt end første gang! Smerterne var meget mindre, og lettere at arbejde med veerne.

Gustav er presset ud på godt 5 min :-)

LIGE MIN ORD... mi nr 2 fødsel var også bedre og korter..

Kan varmt anbefale det...

Ville jeg også gerne igen hvos man kan på slagelse sygehuse dog må jeg den gang helst ikke pga min livmoder er sunke så skal jeg op og føde moderkagen.Dog ser de så helste ikke af man føde den i vande

Mvh henriette

Anmeld

2. december 2009

Trolde_mor

Henriette.S.J. skriver:

JAAA... Der kan jo være glippe nogle steder i videoen.Men tro ikke lige der til sidste.

Mvh Henriette som selv føde min datter hjemme i vand på 10 mins press veer i vand..

Lyder ret imponerende med din fødsel også Kan se du er gravid igen - vil du også føde derhjemme i vand denne gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.