Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Rikkemor89

Jeg  for dig, håber virkelig a den er der (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

tandbørsten

noget nyt i sagen ??

Anmeld

4. december 2009

anhj

Mega øv - og piv piv! Har fået min menstruation i dag - 7 dage over tid!!! Min periode har aldrig varieret mere end 1 dag til hver side, og nu hvor vi så prøver at blive gravid, går jeg 7 dage over tid - hvor unfair  

Er nok i virkeligheden næsten mere frustreret over, at jeg nu ikke aner en disse om, hvornår min næste ægløsning er... ØV!

Kh.

anhj

Anmeld

4. december 2009

oo

anhj skriver:

Mega øv - og piv piv! Har fået min menstruation i dag - 7 dage over tid!!! Min periode har aldrig varieret mere end 1 dag til hver side, og nu hvor vi så prøver at blive gravid, går jeg 7 dage over tid - hvor unfair  

Er nok i virkeligheden næsten mere frustreret over, at jeg nu ikke aner en disse om, hvornår min næste ægløsning er... ØV!

Kh.

anhj

din ægløsning føler din første menstruationsdag, så hvis du plejer at have mens fx på fjortende dagen i din cyklus, så skal du tælle fjorten dage frem fra første mens dag

Anmeld

4. december 2009

anhj

Ja, jeg ved godt, at hvis min periode plejer at være på 28 dage, så er ægløsningen på 14. dagen. Men "plejer" er jo død, når min cyklus pludselig er på 35 dage - er jeg lidt frustreret over  Men må nok holde mig til de 14 dage, inden ægløsning - eller måske tage ægløsningstests hver dag indtil.

Tak for de søde kommentarer her - vil da helt sikkert følge med og krydse fingre for I andre.

Kh anhj

Anmeld

4. december 2009

oo

jeg har haft en cyklus på præcis 28 dage fra jeg var 9 til jeg var 25, men da vi startede projekt baby skred det hele bare og nu er min cyklus på 32 dage sådan ca fast, men forrige sommer gik jeg halvanden uge over tid. Alligevel er min ægløsning fortsat på 14 dagen i forhold til første menstruationsdag, så jeg tror ikke den bare lige ændrer sig. men man kan godt komme til at tænke for meget/stresse og derved udsætte mensstart i den anden ende.

men ja, ellers så er testene jo en mulighed

Anmeld

4. december 2009

anhj

Hmm... ja, måske har jeg stresset lidt over det - uden at være bevidst om det. Har haft temmelig travl i den forgangne uge, og har ikke tænkt på min mens hver sekund, men jeg har da haft meget fokus på de forandringer, der var i min krop og det faktum, at min menstruation udeblev.

Åh ja, sådan går det - ingen sommerbaby til mig. Men måske kan vi være heldige med en efterårsbaby.

Knus a.

Anmeld

4. december 2009

tandbørsten

ej øv, trøstekram her fra mig

men se det positive i det så har du nu vished om at du ikke er gravid og kan prøve igen, du ved os nu at kroppen altså godt kan drille når man tænker så meget over det her baby halløj, jeg siger ikke dette for t gøre dig ked af det, jeg står selv i den samme situration, er en helt uge over tid nu og vil  bare gerne ha vished.

op på hesten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.