Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. december 2009

anhj

Jeg er helt ny her. Som overskriften siger, er jeg i tvivl, om jeg er gravid. Jeg skulle have haft min menstruation i fredags den 27/11, men er nu gået 5 dage over tid. Mandag morgen testede jeg sammen med min mand, og vi kunne begge se en meget svag streg indenfor 5 min. Siden har jeg testet negtativ, men har stadig ikke fået mens.

Er der andre, som har stået i samme situation, men stadig endte op med at være gravide?

Mange hilsner

anhj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

otlitrom

mit bedste råd er at teste igen, eller at ringe til lægen.. Det er svært at vurdere for udeforstående, hvis du forstår?

Jeg for at den er der

Og velkommen til, forresten. Håber du bliver glad for siden!!

Kitty

Anmeld

2. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

anhj skriver:

Jeg er helt ny her. Som overskriften siger, er jeg i tvivl, om jeg er gravid. Jeg skulle have haft min menstruation i fredags den 27/11, men er nu gået 5 dage over tid. Mandag morgen testede jeg sammen med min mand, og vi kunne begge se en meget svag streg indenfor 5 min. Siden har jeg testet negtativ, men har stadig ikke fået mens.

Er der andre, som har stået i samme situation, men stadig endte op med at være gravide?

Mange hilsner

anhj

har du ladet testen ligge længe nok?? måske du ikke har så meget hcg i kroppen endnu.

jeg har selv prøvet at få en positiv test, hvor den så de næste dage var negativ, jeg testede bare for tidligt, men det gør du jo ikke, prøv med en mere og lad den ligge 10-15min. hva siger din fornemmelse? siger den dig du er gravid? det plejer at være rigtig .

knus karina 30+1

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Velkommen til siden - Håber du bliver rigtig glad for at være her...

Måske du skal til lægen og få bekræftet om den er der eller ej?

Det er mit råd.. Og så lige teste en gang til...

Anmeld

2. december 2009

-Milla-

Jeg står næsten i samme situation. Testede svagt positiv i lørdags. Mandag og tirsdag var den negavtiv.

Jeg tester igen i weekenden og ellers får jeg svar på mandag, når jeg skal til gyn.

Prøv at tage en ny test om nogle dage og ellers ring til lægen. Du kan jo evt. få taget en blodprøve eller få lavet en underlivsundersøgelse, der skulle man kunne se det hurtigt efter hvad jeg har hørt.

Held og lykke.

Knus herfra

Anmeld

2. december 2009

anhj

Hej igen,

Jeg tror, den er god nok. Jeg har været gravid før og har en dejlig dreng på 4 år. Men dengang var graviditeten ikke planlagt (jeg blev gravid på p-piller), og jeg havde ingen graviditetsgener før allersidst i graviditeten.

Denne gang vil vi super gerne være gravide igen, og jeg har flere symptomer som brystspænding og en masse boblen/niven i underlivet. Jeg har ikke menstruationssmerter normalt, så det er lidt nyt for mig. Desuden har jeg haft kvalme i eftermiddag.

Jeg har fået en tid hos lægen i morgen. Så håber jeg bare, han kan hjælpe med et svar - er nok bare lidt utålmodig.

Mange hilsner

anhj

Anmeld

2. december 2009

nikoline

kender det kun alt for godt. håber for dig den er der.

jeg selv håber på at få et positiv test i julegave... det ville menlig passe ind i cyklusen at tage en lille test den 24... hvor kunne det være dejligt.

som sagt håber så på en lidt tidlig julegave til dig

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Spændende! Du giver lige en update imorgen ikk?

Krydser for den er der...!

Anmeld

2. december 2009

Ansemusen

Uhh hvor spændende!!  herfra!

Anmeld

3. december 2009

anhj

Øv! Ingen positiv test hos lægen, som bad mig komme igen mandag, hvis ikke menstruationen dukker op. Han sagde, at han ville tro, at jeg er gravid, men at mit hcg bare er så lavt endnu, at det ikke er målbart.

Jeg ville bare så gerne have vished! For hvis mens ikke kommer, så ved jeg jo heller ikke, hvor næste ægløsning er. Vi brugte i øvrigt ClearBlue ægløsningstest, så er ret sikker på, at vi ramte tidspunktet, men håber så bare, at ægget er befrugtet og har sat sig fast. Og plejer ALDRIG at gå over tid. Mærkeligt!

Krydser stadig, hvad der kan krydses - og har stadig niv i underlivet og kvalme.

Mange hilsner

anhj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.