Hjææææælp! 3mdr. vaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.013 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Moldemine

Hejsa derude
Jeg er meget bekymret om 3 måneders vaccinen, som min datter skal udsættet for engang i løbet af de næste 14 dage! jeg frygter at det vil gøre alt for ondt på hende, og at hendes lille krop vil reagere alt for meget på vaccinen!?
Hvordan gik det da i var til 3mdr. vaccinen med jeres guldklumper? skræg de længe? og var de meget påvirket af stikket bagefter (feber osv.) Jeg vil jo som alle andre kun mit barn det bedste, og véd jo godt at det er nødvendigt at få hende vaccineret, og at der nok inderst inde ikke er noget at frygte, meeen alligevel
knus en bekymret nybagtmor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mira0911

Malouis skriver:

Hejsa derude
Jeg er meget bekymret om 3 måneders vaccinen, som min datter skal udsættet for engang i løbet af de næste 14 dage! jeg frygter at det vil gøre alt for ondt på hende, og at hendes lille krop vil reagere alt for meget på vaccinen!?
Hvordan gik det da i var til 3mdr. vaccinen med jeres guldklumper? skræg de længe? og var de meget påvirket af stikket bagefter (feber osv.) Jeg vil jo som alle andre kun mit barn det bedste, og véd jo godt at det er nødvendigt at få hende vaccineret, og at der nok inderst inde ikke er noget at frygte, meeen alligevel

Da min datter var til 3 mdr's vaccinen, græd hun, det var da væsken blev sprøjtet ind... Og derefter var det over... Hun blev ikke berørt af den, andet end dagen efter sov en enormt meget...

Nogen børn får feber af vaccinen, det er forskelligt fra barn til barn...

Det gør ondt på Mor at se sit barn græde når det bliver stikket i...

Du skal nok klare det... Det er jeg ret sikker på...

Anmeld

2. december 2009

Moldemine

MoarJ skriver:

Da min datter var til 3 mdr's vaccinen, græd hun, det var da væsken blev sprøjtet ind... Og derefter var det over... Hun blev ikke berørt af den, andet end dagen efter sov en enormt meget...

Nogen børn får feber af vaccinen, det er forskelligt fra barn til barn...

Det gør ondt på Mor at se sit barn græde når det bliver stikket i...

Du skal nok klare det... Det er jeg ret sikker på...

Tusinde tak for dit hurtige svar, jeg frygter det bare så meget!
men dejligt at hører at din datter slap så nemt, det håber jeg også min prinsesse gør..

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Malouis skriver:

Tusinde tak for dit hurtige svar, jeg frygter det bare så meget!
men dejligt at hører at din datter slap så nemt, det håber jeg også min prinsesse gør..

Jeg håber din datter kommer let og elegant gennem det... Jeg krydser...

Anmeld

2. december 2009

Ox.

Malouis skriver:

Hejsa derude

Min datter pev i 5 sekunder efter hvert stik, så var det ovre, jeg ammede hende imens, da lægen sagde det hjalp, grundet deres blodsukker stiger når de spiser

Anmeld

2. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Du behøver ikke være bekymret!

Tror langt de fleste børn tager det i stiv arm, men hvis du er MEGET nervøs over vaccinen, var det måske en god ide at få en anden til at holde hende, mens hun bliver stukket.

Min søn skreg selvfølgelig lige da han blev stukket, men så gik det hurtigt over, han var lidt træt resten af dagen, men ellers var der ikke noget. Ingen feber eller lign.

Anmeld

2. december 2009

Mathilde

Jeg har det også svært med at min datter skal stikkes. Så jeg valgte at gå og lod farmand være ved Celina imens og sådan bliver det også når hun skal have den næste...

Lægen sagde til mig bagefter, at hun græd mere end gennemsnittet (ved ikke lige hvorfor hun skulle sige det) Celina havde det ikke godt om aftenen, græd, kastede op, men ikke så høj feber. Hun var frisk og glad igen dagen efter

Anmeld

2. december 2009

Valle81

Hejsa,

Min datter har ikke sagt en lyd til nogle af hendes vaccinationer, og er heller ikke blevet syg af dem.

Der var hun er blevet stukket har hun nogle dage efter været lidt hævet i det område, men ellers ingen gener.

Må groft sige, at jo mere "pyllert" du selv er over det jo mere mærker din datter det og jo mere reagerer hun selv.

Mit råd er at du selv får ro på dig, så skal i nok klare det. Vær afklaret og konsekvent når hun skal stikkes, så det er hurtigt overstået:0) SElvom hun græder over stikket, så lover jeg dig at det er omme i løbet af nul komma fem:0)

Jeg håber det hele går glat og at du når det er overstået kan sige, "nå var det bare det:0) "

Christina

Anmeld

2. december 2009

Nanna1985

Har lige været afsted med min datter til 3 mdr vaccinen og hun græd da en del, men det var hurtigt overstået og hun stoppede os hurtigt.. Hun sov godt hele dagen, om aftenen græd hun meget, men sov godt om natten igen..

Anmeld

2. december 2009

Isabeau

Sussie&Lilje skriver:

Min datter pev i 5 sekunder efter hvert stik, så var det ovre, jeg ammede hende imens, da lægen sagde det hjalp, grundet deres blodsukker stiger når de spiser

Hej! Jeg havde godt nok planer om at manden skulle tage hende med til lægen, men hvis du mener, at det hjælper, hun blir  ammet imens, så må jeg nok hellere ta´ med - og så lade være og kigge :p (Har godt nok mange tatoveringer, og syns´ ikke det gør ondt, men de der nåle, kan jeg bare ikke med - vaccinationer av!)

Diana, med tøsen på 10 uger og 2 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.