første jordemoderbesøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

lulle1985

BlyViol skriver:

det er hende!! haha, sjovt nok.. det er min mors veninde, så altså min bekendte.. virkelig søød pige...  gad godt hun kunne blive min private jordemoder

ja jeg syntes også hun er rigtig sød så er lidt ked af jeg skal skifte til næste gang jeg skal afsted men alligevel glad for det er nu og ikke midt i det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Vidunderligeunger

lulle1985 skriver:

ja jeg syntes også hun er rigtig sød så er lidt ked af jeg skal skifte til næste gang jeg skal afsted men alligevel glad for det er nu og ikke midt i det hele

ja det er klart.. kommer du herfra omegnen?

Anmeld

1. december 2009

lulle1985

BlyViol skriver:

ja det er klart.. kommer du herfra omegnen?

jeg bor i en lille by mellem ikast og silkeborg men har valgt at føde på Herning sygehus da jeg selv er født og opvokset i Herning og fordi min mor som bor i Holstebro skal være med til fødslen hvad med dig syntes dit postnr. hører til Ringkøbing egnen... har jeg ret?

Anmeld

1. december 2009

Vidunderligeunger

lulle1985 skriver:

jeg bor i en lille by mellem ikast og silkeborg men har valgt at føde på Herning sygehus da jeg selv er født og opvokset i Herning og fordi min mor som bor i Holstebro skal være med til fødslen hvad med dig syntes dit postnr. hører til Ringkøbing egnen... har jeg ret?

heelt korrekt.. kender du nogen herude?? bor skal midt i ringkøbing.. ville gerne ud på landet, men det bliver vidst ik i de næste 5 år vi har et vennepar i silkeborg.. men ellers er det jo bare en meega flot by, silkeborg altså.. er helt vild med den.. hvis ik det lå så langt væk fra mine forældre og omgangskreds så var jeg flyttet

Anmeld

1. december 2009

lulle1985

BlyViol skriver:

heelt korrekt.. kender du nogen herude?? bor skal midt i ringkøbing.. ville gerne ud på landet, men det bliver vidst ik i de næste 5 år vi har et vennepar i silkeborg.. men ellers er det jo bare en meega flot by, silkeborg altså.. er helt vild med den.. hvis ik det lå så langt væk fra mine forældre og omgangskreds så var jeg flyttet

ha ha så var jeg ikke helt i byen med det gæt ja Silkeborg er en rigtig skøn by med masser af flot natur... bor selv i en lille by som hører til Silkeborg kommune, så kan godt forstå du gerne vil på landet og bo... men må nok indrømme at som Herningenser ønsker mig tættere på min familie som alle er fra den egn, især nu når den bette kommer men det bliver nok desværre heller ikke de første par år....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.