vægtvurderinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

SHERO

Maise skriver:

Da jeg var 33+4 blev baby scannet til 2900. jeg skal scannes igen om en uge når jeg er 35+4, så de kan fastsætte en dato for min igangsættelse ca 2 uger før termin, for ellers skulle jeg føde en basse på små 5 kilo og det er jeg ikke interreseret i. Er dog meget nervøs for hvor stor hun har vokset sig på 14 dage.

Okay, jahh de kan åbenbart vokse meget på 14 dage...  hehe

Tjah jeg er lige kommet hjem fra hospitalet, og de sagde jeg ikke havde en tid til en scanning men til en glukosebelastnings prøve  meeeget mystisk... så jeg blev sendt hjem igen... Har først en ny tid ved min jm om 14 dage, så må bare krydse fingre for han ikke er så stor, for ellers begynder tiden da at være væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Maise

Tullen85 skriver:

Okay, jahh de kan åbenbart vokse meget på 14 dage...  hehe

Tjah jeg er lige kommet hjem fra hospitalet, og de sagde jeg ikke havde en tid til en scanning men til en glukosebelastnings prøve  meeeget mystisk... så jeg blev sendt hjem igen... Har først en ny tid ved min jm om 14 dage, så må bare krydse fingre for han ikke er så stor, for ellers begynder tiden da at være væk...

JA de regnede med at hun på 14 dage ca vokser fra 2900-ca.3500 så jeg er meget spændt på hvad dato de giver mig at jeg bliver sat igang. HÅber de vil strække den til imellem jul og nytår, så man lige kan få julen med.

Hmm kan du ikke ringe til din jordemoder og få hende til at booke en ny scanningstid til dig som er snart ?

Anmeld

2. december 2009

wamse

her skød min jm altså også pænt forbi, for 3 dage inden fødslen mente hun at Lærke var max 3300 g, og hun var altså 4350 g. og 54 cm da hun blev født, en flot lang pige

Anmeld

2. december 2009

Maise

wamse skriver:

her skød min jm altså også pænt forbi, for 3 dage inden fødslen mente hun at Lærke var max 3300 g, og hun var altså 4350 g. og 54 cm da hun blev født, en flot lang pige

vildt at de kan skyde et kilo forkert. Er scanninger mere præcise ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.