tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Mormilla

I.E.K. skriver:

Hvordan tjekker man det med allergi? Er det prik-test eller hvordan?

En blodprøve er det eneste de kan gøre. Prik testen kan de først gøre når de er ældre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Mormilla skriver:

Okay det var da ikke så godt. Lige nu sidder jeg og venter på at de ringer fra syghuset så jeg kan høre hvad blodprøverne siger.

ja den dumme ventetid... Hvornår fik i dem taget?

Anmeld

3. december 2009

Mum33

Har fået tid i morgen kl. 9.10, så håber de gider gøre noget denne gang.

Anmeld

3. december 2009

Mormilla

Frederic's moar skriver:

ja den dumme ventetid... Hvornår fik i dem taget?

Det er en 3-4 uger siden. De sagde at de ville ringe hvis der var noget, men stoler ikke på at de husker at ringe. Det kan jo være at de glemmer os. Har haft ringet til dem to gange hvor de vil få en læge til at ringe tilbage til mig. Men har ikke hørt fra dem i nu Så jeg må jo prøve igen i morgen...

Hvornår fik i taget jeres prøver???

Anmeld

3. december 2009

Mormilla

I.E.K. skriver:

Har fået tid i morgen kl. 9.10, så håber de gider gøre noget denne gang.

Held og lykke i morgen, skal nok  for at de vil gøre noget. Hvis de ikke vil gøre noget så bare bliv der til de vil

Anmeld

3. december 2009

Mormilla skriver:

Det er en 3-4 uger siden. De sagde at de ville ringe hvis der var noget, men stoler ikke på at de husker at ringe. Det kan jo være at de glemmer os. Har haft ringet til dem to gange hvor de vil få en læge til at ringe tilbage til mig. Men har ikke hørt fra dem i nu Så jeg må jo prøve igen i morgen...

Hvornår fik i taget jeres prøver???

det er da for dårligt...

Vi fik taget dem samme dag som vi var på børne amb og fik svar omkring en uge senere. Urin prøverne gik der vist 4 dage. Hver gang har jeg snakket med en sygeplejeske, som har fået vores børnelæge til at ringe samme dag. Hvilket hun har gjort, og i mandags ringed en ny læge, han skulle vist vide mere om bakterie - urin - nyre mm. Vi snakked i næsten 20 min hvor han spurgte om alt mystisk.

De vil selv tage en blærepunktu (urin prøve direkte fra hans blære) når vi skal til vægt kontrol her den 17.

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

Som mange skriver...få ham tjekket. Og bed om en prøve for at se om han evt kan have cøliaki, det er der mange mange mennesker der har men som ikke ved det.

Knus..

Anmeld

4. december 2009

Mormilla

Frederic's moar skriver:

det er da for dårligt...

Vi fik taget dem samme dag som vi var på børne amb og fik svar omkring en uge senere. Urin prøverne gik der vist 4 dage. Hver gang har jeg snakket med en sygeplejeske, som har fået vores børnelæge til at ringe samme dag. Hvilket hun har gjort, og i mandags ringed en ny læge, han skulle vist vide mere om bakterie - urin - nyre mm. Vi snakked i næsten 20 min hvor han spurgte om alt mystisk.

De vil selv tage en blærepunktu (urin prøve direkte fra hans blære) når vi skal til vægt kontrol her den 17.

Ja det er meget dårligt! Har haft ringet igen i dag og hun spurget om hun skulle ligge en besked mere til lægen, øhh ja sagde jeg bare Vi har ikke nogen bestemt læge til Patrick tror jeg ikke...

Anmeld

4. december 2009

Mormilla

Hvordan gik det hos lægen? Har tænkt lidt på jer i dag

Anmeld

4. december 2009

Mormilla skriver:

Hvordan gik det hos lægen? Har tænkt lidt på jer i dag

Ja sidder også lige og tænker hvordan det gik hos lægen, mon ikke hun nok skal skrive når der er tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.