tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Mum33

Min søn på knap et år har nu haft tynd mave i snart to mdr. Har talt med sp og læge to gange hver, men de siger bare at det går over. Kan det passe at man ikke kan give dem noget for at få stabiliseret maven?

Nogle gode råd eller erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Kloster

Hej

Du skal op og banke i bordet ved lægen. Det er fandeme synd for den lille dreng. Så må de sende jer til undersøgelse på sygehuset.

Kloster

Anmeld

1. december 2009

malou

ja det lyder da helt vildt.... jeg havde ikke gået mere end max 14 dage så havde jeg banket i bordet!!! årh lille pus hvor er det synd for ham....

knus malou

Anmeld

1. december 2009

Mor til Frederic og Freya

I.E.K. skriver:

Min søn på knap et år har nu haft tynd mave i snart to mdr. Har talt med sp og læge to gange hver, men de siger bare at det går over. Kan det passe at man ikke kan give dem noget for at få stabiliseret maven?

Nogle gode råd eller erfaring?

hvordan tynd?

Er det en gang tynd konsenstens, altså samme farve - eller er det vand med klumper.?

Er det de 'normale' 2-3 gange eller er det 10 gange?

Har han våde ble'er?

Er han påvirket af det: altså sløv, mat, feber mm?

Eller er han som han plejer?

Stoppemidler må ikke bruges, da han så ikke kommer af med de sygdomsfremkaldende bakterier, men når det lige er gået 2 mdr - er jeg er tvivl.

Anmeld

2. december 2009

Mum33

Han sover meget, og der drejer sig nok om ca. 3 bleer om dagen fyldt, så vi må skifte tøj. Ringer og brokker mig til lægen i morgen. Duer ikke mere.

Anmeld

2. december 2009

wamse

Min yngste søn havde det også i flere måneder, og til sidst fandt de ud af at han havde allergier, og det var derfor han havde diarre.

Anmeld

2. december 2009

Mum33

allergier overfor hvad ?

Anmeld

2. december 2009

Mum33

wamse skriver:

Min yngste søn havde det også i flere måneder, og til sidst fandt de ud af at han havde allergier, og det var derfor han havde diarre.

allergier overfor hvad ? Var han også træt?

Anmeld

2. december 2009

Mor til Frederic og Freya

I.E.K. skriver:

allergier overfor hvad ? Var han også træt?

Kender det alt for godt... Vi har også ekstra ekstra tøj med i dp, men han har også tynd mave og har haft det siden okt.

Sådan er det også herhjemme. Vi er i gang med at at finde ud af hvad det kan være - sammen med nogle børnelæger fra kolding syghus. Vi går også til vægtkontrol pga det.

Måske du kan se ligheder til Frederic?   https://www.baby.dk/debat/31223pi1/syge-boern/pyh----saa-er-det-i-morgen-endelig-gaar-til-boerne-amb-.aspx 

Anmeld

2. december 2009

Mormilla

Frederic's moar skriver:

Kender det alt for godt... Vi har også ekstra ekstra tøj med i dp, men han har også tynd mave og har haft det siden okt.

Sådan er det også herhjemme. Vi er i gang med at at finde ud af hvad det kan være - sammen med nogle børnelæger fra kolding syghus. Vi går også til vægtkontrol pga det.

Måske du kan se ligheder til Frederic?   https://www.baby.dk/debat/31223pi1/syge-boern/pyh----saa-er-det-i-morgen-endelig-gaar-til-boerne-amb-.aspx 

Vi er igennem det samme bare i aalborg. Vores søn havde tynd mave hele tiden!!! Ind til videre har vi ikke fået nogen svar i nu men skal snakke med dem i morgen. Men vi har selv fundt ud af at han ikke kunne tåle havre. Efter vi er stoppet med det kommer det kun engang i mellem

Men synes at du skulle snakke med lægen. Fordi det kunne jo være allergi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.