Kunne skrige og græde nu det gør så ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

puha det lyder som noget jeg også har prøvet i min graviditet. hvis det er det, forstår jeg sku godt du har ondt .. av av

Ja avvvv det gør det skam..Han må gerne komme ud NUUUUU....

Fuck det stikker,brander eller hvordan man nu skal forklar det..

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Lærke90

Henriette.S.J. skriver:

Ja avvvv det gør det skam..Han må gerne komme ud NUUUUU....

Fuck det stikker,brander eller hvordan man nu skal forklar det..

Mvh Henriette

Det er simpelhen så ubehageligt når noget stikker og brænder indvendigt..

Så må vi håbe at han snart vil ud. Venter også selv meget utålmodigt på min lille prinsesse.

Kram Lærke 38+3, som bare vil have den lille ud nu på grund af smerter og utålmodighed der batter

Anmeld

2. december 2009

Heidi.

Henriette.S.J. skriver:

Leverne sidder da ikke helt deroppe...

Jeg skal til lægen på fredag...

Fødegangen gør ikke nået skla bare prøve af skubbe ham væk siger de når det er..

Mvh Henriette 37+2 men 37+5 efter sidste scaninge

Hej Henriette.

Jo leveren sidder deroppe. Men faktisk så lyder det som et galdestensanfald.. Og ikke noget der har med graviditeten at gøre,

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Heidi-Godsk skriver:

Hej Henriette.

Jo leveren sidder deroppe. Men faktisk så lyder det som et galdestensanfald.. Og ikke noget der har med graviditeten at gøre,

Nemlig lige det lægen snakke om det måske kunne være og derfor ville se mig for på fredag..

Men hva pokker er det og hva gør man hved det hvis det er..

Mvh Henriette 37+2

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

Det er simpelhen så ubehageligt når noget stikker og brænder indvendigt..

Så må vi håbe at han snart vil ud. Venter også selv meget utålmodigt på min lille prinsesse.

Kram Lærke 38+3, som bare vil have den lille ud nu på grund af smerter og utålmodighed der batter

Nemlig..Lige det jeg menere...

Vi også bare have ham udddd.

Håber du snart føder..

Mvh Henriette 37+2

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Heidi-Godsk skriver:

Hej Henriette.

Helt bange nu kunne godt lyde som det fatlige dette indlæg har kvalme og opkast og blande afføringen..

http://www.friskienfart.dk/default.asp?id=34&mnu=8

må snakke med læge..

takker..

Mvh Henriette

Anmeld

2. december 2009

Heidi.

Henriette.S.J. skriver:

Nemlig lige det lægen snakke om det måske kunne være og derfor ville se mig for på fredag..

Men hva pokker er det og hva gør man hved det hvis det er..

Mvh Henriette 37+2

Galdesten er ophobning af saltstoffer som galden ikke kan opløse. Jeg fik selv konstateret galdesten da jeg var gravid med Frederikke.

Der sker ikke noget ved at have anfald. Det er når en sten passere gennem galdeblæren man får et anfald.

Der er ikke rigtig noget man kan gøre andet end at tage noget smertestillende når der kommer et anfald.

Man kan osse holde sig fra det mad der giver anfaldene. Det er tit fed, krydret og stærk mad samt sukker der kan give et anfald.

Kh Heidi

Anmeld

3. december 2009

H+S Skjolgborg.

Heidi-Godsk skriver:

Galdesten er ophobning af saltstoffer som galden ikke kan opløse. Jeg fik selv konstateret galdesten da jeg var gravid med Frederikke.

Der sker ikke noget ved at have anfald. Det er når en sten passere gennem galdeblæren man får et anfald.

Der er ikke rigtig noget man kan gøre andet end at tage noget smertestillende når der kommer et anfald.

Man kan osse holde sig fra det mad der giver anfaldene. Det er tit fed, krydret og stærk mad samt sukker der kan give et anfald.

Kh Heidi

Nåå ok..I går var så heller ikke så slemt.Men hold kæft det er det her til morgen..Manden er 100 på det bare er tobby..

Mvh Henriette 37+3

Anmeld

3. december 2009

Heidi.

Henriette.S.J. skriver:

Nåå ok..I går var så heller ikke så slemt.Men hold kæft det er det her til morgen..Manden er 100 på det bare er tobby..

Mvh Henriette 37+3

Der er ikke noget ved en graviditet der skal være så smertelig.. Udover veer..

Anmeld

3. december 2009

CamillaKa

Henriette.S.J. skriver:

I den højre side på under og hved bryst bene/riben...

Fuck jeg har aldrig prøve nået ligne det er ikke kun spak af og til.Han ligge 100 med sit ene ben der og når han rør på sig gør det mere ond.Det stikke,brander trykker..Svært af forklar men nejjjj det gør ondt.Trykker selv der eller lidt ind der og det hjælper lidt men det er mindre og mindre det hjælper nu..

Er jeg den enste og hva H gør man kan man overhovede gør nået.

Håber bare sådan jeg snart føder for det er godt nok slemme smerter...

Mvh Henriette 37+1

Jeg har præcis de samme smerter som du beskriver og samme sted.. av det gør ondt, håber ikke det bliver værre..

Camilla 29+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.