Kunne skrige og græde nu det gør så ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. december 2009

H+S Skjolgborg.

I den højre side på under og hved bryst bene/riben...

Fuck jeg har aldrig prøve nået ligne det er ikke kun spak af og til.Han ligge 100 med sit ene ben der og når han rør på sig gør det mere ond.Det stikke,brander trykker..Svært af forklar men nejjjj det gør ondt.Trykker selv der eller lidt ind der og det hjælper lidt men det er mindre og mindre det hjælper nu..

Er jeg den enste og hva H gør man kan man overhovede gør nået.

Håber bare sådan jeg snart føder for det er godt nok slemme smerter...

Mvh Henriette 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

FruPudderkvast

Henriette.S.J. skriver:

Fuck jeg har aldrig prøve nået ligne det er ikke kun spak af og til.Han ligge 100 med sit ene ben der og når han rør på sig gør det mere ond.Det stikke,brander trykker..Svært af forklar men nejjjj det gør ondt.Trykker selv der eller lidt ind der og det hjælper lidt men det er mindre og mindre det hjælper nu..

Mvh Henriette 37+1

Hvis du stadig har de smerter, ville jeg altså ringe til fødegangen.. Det kan være din lever der er noget i vejen med..

God bedring!

Anmeld

2. december 2009

Kb

Hvade præcis samme smerte som du beskriver og også samme sted, med mit første barn. Der er bare ikke noget at gøre ved det men nas det gør det.

Trøsten er at det går væk i samme sekund du har født Det har ikke noget med leveren at gøre, men et slags indenvendigt blåtmærke.

Anmeld

2. december 2009

LouiseNielsen

Den slags smerter fik jeg også da jeg ventede Nicklas. Og det var fordi han havde fået sit ben op under mit riben, ja det lyder underligt! Jeg ringede til min læge og hun sagde jeg skulle forsøge at skubbe ham væk, hvilket jeg gjorde, og ikke med go vejle så flytttede han sig til sidst....

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

LouiseLarsen skriver:

Den slags smerter fik jeg også da jeg ventede Nicklas. Og det var fordi han havde fået sit ben op under mit riben, ja det lyder underligt! Jeg ringede til min læge og hun sagde jeg skulle forsøge at skubbe ham væk, hvilket jeg gjorde, og ikke med go vejle så flytttede han sig til sidst....

Nemlig lige det jdm også sagde.har jeg prøve hjælp meget kort tid så flytter han fode derover igen såhan må ligge godt sådan tro jeg bare øvøv for mor her....

Det gå sådan lige pt i dag ikke så slemme smerte i dag pyha.. men også værste om aften..hmm..

Mvh Henriette 37+2

Anmeld

2. december 2009

iln

Jeg ville også ringe til Fødegangen. Jeg havde det på samme måde. Kunne til sidst knap nok stå oprejst og blev vildt dårlig af det. Det viste sig at det var væske i min nyre, der forudsagede denne smerte. Noget man altså skal passe på med, så for en sikkerheds skyld så ring.

Anmeld

2. december 2009

LineD

Henriette.S.J. skriver:

Mvh Henriette 37+1

Sådan lå Liam også, jeg var stort set tudefærdig hver dag, jeg tog somme tider 2 pamol og lagde mig ned med en hård pude på siden der kunne give et modtryk, hvor smerten var, det hjalp meget på mig!!

Håber snart prinsen kigger ud til dig, kan levende huske hvor ulideligt det var!! Så mange trøste herfra!

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Rart af se jeg ikke er den enste...

Iln: Fødegangen gør ikke nået desværre skal til lægen fredag.. Det enste de sagde den der jdmvar jeg skulle skubbe til ham..

Line D:jeg har også nogle da måtte tag to panodiler kan tag lidt af smerten og det med en pude også..Takke håber også han snart kommer ud.

hvis ikke håber jeg min jdm den 14 dec hvor jeg er 39+0 henne ville hjælp mig lidt igang..

Nu må vi se.Håber han kommer indda..

Mvh Henriette 37+2 men 37+5 efter sidste scaningen den 13/10

Anmeld

2. december 2009

H+S Skjolgborg.

Saped90 skriver:

Hvis du stadig har de smerter, ville jeg altså ringe til fødegangen.. Det kan være din lever der er noget i vejen med..

God bedring!

Leverne sidder da ikke helt deroppe...

Jeg skal til lægen på fredag...

Fødegangen gør ikke nået skla bare prøve af skubbe ham væk siger de når det er..

Mvh Henriette 37+2 men 37+5 efter sidste scaninge

Anmeld

2. december 2009

Lærke90

Henriette.S.J. skriver:

Mvh Henriette 37+1

puha det lyder som noget jeg også har prøvet i min graviditet. hvis det er det, forstår jeg sku godt du har ondt .. av av

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.