hvem støtter I og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

Vi støtter WSPA med 100 kr hver måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Tina2

Red barnet...

Anmeld

1. december 2009

Becks

Der bliver trukket et fast beløb på min konto hver måned, og det har de gjort igennem 3 år nu...

Anmeld

1. december 2009

malou

sos børnebyerne får 200 kr fra mig hver måned

knus malou

Anmeld

1. december 2009

Mor.sander

Vi støtter ADHD foreningen som husstands medlemmer, deltager aktivit i de forskellige arrangementer. Vi støtter også autistforeningen som støttemedlemmer.

Vi støtter begge foreninger, da vi har ADHD og autisme tæt inde på livet og ønsker at udbrede kendskabet til disse to skjulte handicaps.

Anmeld

1. december 2009

Mor til Frederic og Freya

kan se det er en bred vifte af forskellige ting i støtter.

Anmeld

1. december 2009

Valle81

Jeg støtter ikke noget bestemt, pt synes jeg ikke der er så meget luft i økonomien til en fast mdl. overførsel.

Men giver altid lidt, når der bliver ringet på døren.

Pt er jeg ved at strikker masser af huer til spædbørn i Afrika. Det er et projekt gennem Red Barnet. Det synes jeg var så godt. Jeg får styret min strikke trang og det går til et godt formal. Håber på at få strikket en 20 stykker:0)

Christina

Anmeld

1. december 2009

Marco2

Vi støtter WSPA med 100,- om måneden. Så er vi medlem af Dyrenes beskyttelse, og så støtter vi hjerneskadeforeningen.

Har lige fået en kalender fra Blindehunde, som er rigtig sød,. Den har fået mine øjne op for den forening, så de får et bidrag her til jul.

AG

Anmeld

1. december 2009

LMM

Frederic's moar skriver:

Tja..

tænkte om der er andre der støtter en god sag.

Her hjemme giver vi penge til hospitals klovnene, da jeg syntes de gør et fantastisk arbejde og fmbk ( familier med kræftramte børn)

Har en 'storebror' der kun er sig selv og så lige hans hund. Han kører lastbil her rundt i dk og har næsten hver dag ekstra arbejde og alt det han tjener ekstra går direkte til syge danske børn og deres familier. 

Min 2. plejefamilie er planfader for et barn i afrika et sted. 

Her hjemme støtter vi altid Cancer/Kræft og det er fordi min familie er meget ramt af kræft, min fafar har lymfe/lever kræft og har ikke lang tid igen! min farmor har livmorkræft, min far har terstikelkræft, min søster har livmorkræft (skal have fjernet hele livmoderen og hun er kun 29) og min fætter har noget kræft i kroppen der bliver ved med at brede sig!! jeg synes at kræft er den værste sygdom og vil gerne støtte så det kan hjælpe andre.

Anmeld

1. december 2009

Moar'en

Vi har "adopteret" en orangutan på borneo gennem http://www.orangutang.dk/ det betaler vi 75 kr i mdr for. Så støtter vi hjerteforeningens børnefond. Så støtter vi hospitalsklovnene. Og så ellers dem der lige kommer til vores dør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.