hvem støtter I og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem kan få pengene op af jeres lommer? Hvem støtter I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.658 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Tja..

tænkte om der er andre der støtter en god sag.

Her hjemme giver vi penge til hospitals klovnene, da jeg syntes de gør et fantastisk arbejde og fmbk ( familier med kræftramte børn)

Har en 'storebror' der kun er sig selv og så lige hans hund. Han kører lastbil her rundt i dk og har næsten hver dag ekstra arbejde og alt det han tjener ekstra går direkte til syge danske børn og deres familier. 

Min 2. plejefamilie er planfader for et barn i afrika et sted. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

klmf

Hej

Vi har en fast overførsel på 100 kroner til Folkekirkens Nødhjælp hver måned - og så giver vi så når der kommer nogen og samler ind ved døren. Til gengæld afviser jeg så med god samvittighed alle dem, der prøver at stoppe mig i gågaden

Anmeld

1. december 2009

lonemus

Ja, vi støtter fast Kræftens Bekæmpelse hvert år - både privat, men osse igennem vores firma.

Det er den sygdom vi frygter aller mest, derfor vil vi støtte dem med så meget vi nu kan.

Lone

Anmeld

1. december 2009

Barbamama

vi støtter wspa. De hjælper dyr rundt om i verden.

Anmeld

1. december 2009

CarinaSB

jeg støtter støt brysterne

Anmeld

1. december 2009

Sees

Forleden dag, købte jeg julefrimærker og støttede børneafdelingen på Skejby sygehus - Idag støttede jeg AidsFonten, og ellers støtter jeg soldaterne (Har det tæt på livet).

Anmeld

1. december 2009

TbCp

Vi har et sponsorbarn på Filipinerne. Det er faktisk nr 2 da den første er startet uddannelse og derfor ikke længere skulle have støtte.

Ellers giver jeg altid lidt når der bliver stemt dørklokker

Anmeld

1. december 2009

Ansemusen

Min Mor er død af brytkræft, så det er jeg meget opmærksom på selvfølgelig! Men giver også de hjemløse en skilling engang imellem og Røde Kors osv. hvis de kommer og ringer på min dør!

Anmeld

1. december 2009

N&J

I løbet af et år: Amnesty støtter jeg jævnligt og så får jeg sms'er hvor jeg så kan vælge at skrive under på at jeg gerne vil støtte op, ellers så støtter jeg her og der, køber en hjemløsavis indimellem, de skal jo lade være med at bruge pengene på øl så de kan købe aviserne, og det mener jeg er en personlig sejr for dem hver gang, derudover giver jeg lidt til kræftens bekæmpelse (vi har haft og har det tæt inde på livet), unicef, da min fætter er chef indenfor den nordiske afdeling, brysterne har jeg da også støttet, røde kors med en hund eller to om året, og så har vi jo lige fået den søde hundehvalpekalender ind af døren fra blindesamfundet, så der ryger også lige en hund.. ellers så giver jeg ved dørene. Jeg giver når jeg føler jeg kan undvære - det er så ikke altid, men jeg prøver.. men jeg har ingen fast jeg støtter, det bryder jeg mig ikke om, ville hellere give sporadisk... 

Anmeld

1. december 2009

Hava

Jeg støtter Læger Uden Grænser. De gør et fantastisk arbejde i både udviklingsområder- og krigszoner. de har både jordemødre, læger og sygeplejersker og alskens andet personale udsendt. De får ikke særligt meget i løn og så er organisationen ikke så bange for at kritisere dem, der er skyld i sult og krig...

Læs mere om Læger Uden grænser på msf.dk

(Læs f.eks. om jordemoderen,d er er ved at opbygge en fødeklinik i et af verdens fattigste slumområder i haiti: http://msf.dk/t2w_632.asp?id=6365)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.