Jeg står i en rigtig dårlig siutation som jeg bare slet ikke kan se en ende på.
Jeg er alene med min søn og på kontanthjælp ( det var ikke lige planlagt at jeg skulle stå der alene ). Nå men det er jeg altså, min husleje kører gennem kommunen sådan at jeg får det udbetalt som der er tilbage når min husleje er betalt. Det er 1500 kr, men men ja så er der lige en masse ekstra rengninger oveni som jeg så skal betalt af de 1500 jeg har der hmmmmmm i den her måned er det så løbet helt løbsk. jeg skylder over 5000 sådan lige løst regnet, men jeg har ingen ide om hvor jeg skal skaffe dem fra. Jeg er virkelig ulykkelig og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Findes der nogle steder hvor jeg kan få hjælp?? Jeg er flyttet i en billigere lejlighed nu, men skulle så stadig betale husleje i den gamle. Dem nye husleje har mine forældre så betalt, men de har jo altså heller ikke penge til at betale for mig.. Åh jeg er så ked af det... 
Føler virkelig snart ikke at jeg kan komme længere ned. Jeg har jo ikke engang råd til mad. Mad og bleer bliver betalt af mine forældre og barnets far, men ja det kan jeg jo ikke leve af...
Er der nogle der ved noget..
Anmeld