Stadig ingen mens!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Kruse90

Floridoor skriver:

følger stadig med her, jeg har hellerik fået min mens er nu gået 6 dage over tid, men jeg har ingen symtomer overhovedet så jeg tror ikke jeg er gravid, tilgengæld er jeg begyndt at få noget udflåd igen ? så måske min krop leger med mig ?

jeg plejer at ha en kort cyklus 23 dage, måske jeg er ved at få en "normal" cyklus og det bare er derfor min mens udbliver ja jeg ved det ikke.. måske jg skulle teste for æl ??

ja prøv da at teste
om ikke anden en G test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

tandbørsten

jeg tro desværre ikke at jeg er gravid - jeg har ingen symptomer overhovedet  men jeg vil bare gerne snart ha enten det ene eller det andet, mens eller 2 streger det her er da for belastende

Anmeld

4. december 2009

cdinesen

Floridoor skriver:

jeg tro desværre ikke at jeg er gravid - jeg har ingen symptomer overhovedet  men jeg vil bare gerne snart ha enten det ene eller det andet, mens eller 2 streger det her er da for belastende

Er helt enig!!! Der er er sku ikke sjovt.. Det ene øjeblik håber man, der andet er man helt nede.. er SÅ belastende!

Anmeld

4. december 2009

tandbørsten

har testet i dag hvor jeg er gået en hel uge over, men nej stadig negativ og det vidste jeg jo godt men havde da håbet.

nu tester jeg ikke før næste fredag hvis mens ikke er kommet, er den negativ tager jeg til lægen. så må han da sætte min mens igang eller gi mig et positivt svar på en test..

Anmeld

4. december 2009

cami87

hehe godt man ikke er alene om det.. jeg er også gået 6 dage over nu.. testede negativ i tirsdags.. snupper en test igen søndag hvis min mens ikke er kommet..  

Anmeld

4. december 2009

Kruse90

Paw og Camilla skriver:

hehe godt man ikke er alene om det.. jeg er også gået 6 dage over nu.. testede negativ i tirsdags.. snupper en test igen søndag hvis min mens ikke er kommet..  

forstår jeg godt
Jeg er på 48 dagen idag

Anmeld

4. december 2009

cami87

det er noget underligt noget  vi må lige holde hinanden underrettet

Anmeld

4. december 2009

Prinsessens'Mor<3

Nøj hvor er der mange der har prøvet det frustrerende og gå lang tid over tid.. Er selv på 44 dagen eller sådan det har mig og carina fuldtes godt med, ikke søde?

Men der er godt nok mange af jer der har nogle søde læger, for i min sidste cyklus gik jeg 53 dage over, men hun ville ikke tage en blodprøve lige meget hvad, for det var kun til kvinder der havde prøvet og abortere sagde hun..

for  os allesammen piger!!

Anmeld

4. december 2009

Prinsessens'Mor<3

MaleneS skriver:

Nøj hvor er der mange der har prøvet det frustrerende og gå lang tid over tid.. Er selv på 44 dagen eller sådan det har mig og carina fuldtes godt med, ikke søde?

Men der er godt nok mange af jer der har nogle søde læger, for i min sidste cyklus gik jeg 53 dage over, men hun ville ikke tage en blodprøve lige meget hvad, for det var kun til kvinder der havde prøvet og abortere sagde hun..

for  os allesammen piger!!

Nej vent jeg er da egentlig på 50 dagen idag om en uges tid skulle jeg have 2. mens

Anmeld

4. december 2009

tandbørsten

MaleneS, er du før gået så meget over ?? det er godt nok mange dage syns jeg og sikke en dum læge, du skal da kræve at få taget en blodprøve

je vi er åbenbart mange som er gået over tid, gadvide hvor mange af os der rent faktisk er gravide eller er det bare kroppen der leger med os, det er sgu tarveligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.