Stadig ingen mens!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

Kruse90

filuccasmor skriver:

hej

hvor er det mærkeligt jeg har det på fuldstændig samme måde lige præsis nu har du haft ringet til lægen??

underligt
Det er nok kroppen som driller os.
Nej har ikke haft ringet til lægen.
giver det til på mandag. Hvis der stadig ingen ting er så ringer jeg

Har du haft ringet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mama3

Kruse1 skriver:

underligt
Det er nok kroppen som driller os.
Nej har ikke haft ringet til lægen.
giver det til på mandag. Hvis der stadig ingen ting er så ringer jeg

Har du haft ringet?

ja det har jeg og jeg skulle komme med en urinprøve til en g-test og den var også negativ og så ringede jeg igen og snakkede med lægen og un sagde at jeg skulle vente til i næste uge og så selv prøve at teste igen og hvis den stadig er negativ skal jeg ind til en blod prøve.

det er bare så mærkeligt har aldrig prøvet at min mens har været så mærkelig..

Anmeld

2. december 2009

Kruse90

filuccasmor skriver:

ja det har jeg og jeg skulle komme med en urinprøve til en g-test og den var også negativ og så ringede jeg igen og snakkede med lægen og un sagde at jeg skulle vente til i næste uge og så selv prøve at teste igen og hvis den stadig er negativ skal jeg ind til en blod prøve.

det er bare så mærkeligt har aldrig prøvet at min mens har været så mærkelig..

ja det er så underligt.
jeg har prøvet det en gang før.
men tror nu det er tankerne der driller en.

Nu hvor man ønsker en graviditet så inderligt

Anmeld

2. december 2009

Mama3

Kruse1 skriver:

ja det er så underligt.
jeg har prøvet det en gang før.
men tror nu det er tankerne der driller en.

Nu hvor man ønsker en graviditet så inderligt

ja det tror jeg du har ret i, psyken spiller så meget ind

Anmeld

2. december 2009

Kruse90

filuccasmor skriver:

ja det tror jeg du har ret i, psyken spiller så meget ind

ja . det er sgu vildt træls

Anmeld

2. december 2009

lollandpigen

Det virker meget underligt.... Noglegange har jeg prøvet det og lægen siger det er fordi man selv kan udskyde menstruationen hvis man ønske rat blive gravid.... Men men synes at det efterhånden er lang tid du er gået over tid.....

Hos nogle er testen hvis også lidt længere tid om at vise positiv end hos andre har jeg hørt.... Min veninde kunne først få en positiv test da hun var gået 20 dage over tid hun tog en test hverdag efter hun gik over....

Men krydser finger og tær og havdder ellers kan krydses.....

Anmeld

2. december 2009

cdinesen

Uha jeg følger lige med herinde, er selv gået en uge over tid i dag, testede i mandags men der var den negativ, tør ikke teste igen  før om nogle dage. Jeg mærker heller intet ud over humørsvingninger. Men nu må vi se.. forsøger at tage den med ro, og sige til mig selv der ikke er noget...

Krydser fingre for jer piger

Anmeld

2. december 2009

nikoline

gik også og ventede i sidste måned og prøvede at bilde mig selv ind at selvfølgelig var jeg ikke så heldig at bllive gravid allerede måneden efter jeg havde smidt pillerne, men flere dage gik og jeg begynde virkelig at håbe... så ringede jeg til lægen og ligesom jeg havde lagt rører på, fik jeg det... ØV... næste gang ringer jeg under ingen omstændigheder til nogen som helst læge...

Anmeld

3. december 2009

Kruse90

uha piger.
I har det lige som mig.
det er skide irriterende som det krop kan drille os, bare fordi vi ønsker så inderligt en lille bebs i maven.

Krydser for det snart er vores tur

Anmeld

3. december 2009

tandbørsten

følger stadig med her, jeg har hellerik fået min mens er nu gået 6 dage over tid, men jeg har ingen symtomer overhovedet så jeg tror ikke jeg er gravid, tilgengæld er jeg begyndt at få noget udflåd igen ? så måske min krop leger med mig ?

jeg plejer at ha en kort cyklus 23 dage, måske jeg er ved at få en "normal" cyklus og det bare er derfor min mens udbliver ja jeg ved det ikke.. måske jg skulle teste for æl ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.