Glædelig 1. December...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Kruse90

Ihh ja siger jeg også

så starter jule hyggen

Glædelig 1 december til alle jer

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Hvor er det sødt med din datter...

Ja lidt sødt:0)

Hun har været vågen hver nat den sidste uge for at se om julemanden lige havde været der. Og det var med tændte lys og kalden på os.

så lavede jeg en aftale med hende om at hun gerne måtte vågne om natten og pakke op. Men hun skulle være stille og lægge sig pænt til at sove igen. Prøvede at forklare hende at vi ikke kan holde til at blive vækket om natten for at se pakker osv, men at jeg meget gerne ville se dem når jeg stod op:0)

Det forstod hun godt, og jeg sagde at jeg også godt forstod at det var svært at vente til om morgenen. Og det virker. Jeg vågnede dog alligevel, men sov trygt videre uden at skulle op og snakke osv:0)

Hun er skør hende Asta:0)

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Ja lidt sødt:0)

Hun har været vågen hver nat den sidste uge for at se om julemanden lige havde været der. Og det var med tændte lys og kalden på os.

så lavede jeg en aftale med hende om at hun gerne måtte vågne om natten og pakke op. Men hun skulle være stille og lægge sig pænt til at sove igen. Prøvede at forklare hende at vi ikke kan holde til at blive vækket om natten for at se pakker osv, men at jeg meget gerne ville se dem når jeg stod op:0)

Det forstod hun godt, og jeg sagde at jeg også godt forstod at det var svært at vente til om morgenen. Og det virker. Jeg vågnede dog alligevel, men sov trygt videre uden at skulle op og snakke osv:0)

Hun er skør hende Asta:0)

Hehe.. Godt at hun ligger sig til at sove bagefter... Det bliver da nogen herlige nætter for hende...

Anmeld

1. december 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Hehe.. Godt at hun ligger sig til at sove bagefter... Det bliver da nogen herlige nætter for hende...

Ja det er godt hun sover, det var også lidt af aftalen. Har sagt til hende at hvis det bliver for meget natteroderi, så må jeg lige skrive til julemanden at han er nødt til at komme på et andet tidspunkt, fx mens man er i skole:0)

Det vil hun jo helst ikke, så hun gør hvad der bliver sagt:0) He he.

Jeg kan selv huske det fra jeg var barn. Havde det ligesom hende når det blev december. Jeg kunne ikke falde i søvn, og vågnede flere gange om natten for at se efter pakker:0) Og nu byder jeg min datter det samme, men synes det var så magisk det hele, så ville også give hende oplevelsen:0)

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Ja det er godt hun sover, det var også lidt af aftalen. Har sagt til hende at hvis det bliver for meget natteroderi, så må jeg lige skrive til julemanden at han er nødt til at komme på et andet tidspunkt, fx mens man er i skole:0)

Det vil hun jo helst ikke, så hun gør hvad der bliver sagt:0) He he.

Jeg kan selv huske det fra jeg var barn. Havde det ligesom hende når det blev december. Jeg kunne ikke falde i søvn, og vågnede flere gange om natten for at se efter pakker:0) Og nu byder jeg min datter det samme, men synes det var så magisk det hele, så ville også give hende oplevelsen:0)

Kan godt forstå hun ikke var så glad for at det skulle laves om...

Alt sådan noget oplevede jeg ikke som barn... Jeg får adventsgaver af kæresten...

Anmeld

1. december 2009

Lærke90

Glædelig jul til jer alle sammen

Jeg har indviet den 1 december ved at gå på barsel, og skal nu bare gå og vente på den lille kommer ud til os. Julen stemningen bliver nok ikke på sit højeste hjemme hos os i år, da jeg ikke rigtig føler at jeg har overskud (øv øv)

Hvad skal man så se af julekalendere i år ?

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

GLÆDELIG JUUUUUL

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det sørme det sandt december

Helt sikkert der Vi er jo hjemme med skolkopper. Har sovet længe, skal spise morgenmad. Så skal der julemusik på og vi skal pynte. Idun på sit værelse og mor i stuen og køkkenet

Så skal vi se jul på slottet tror jeg og så mangler jeg kun svogers gave og svigermors kage... Resten er i hus. Og husbonni skal lave årsbilledet Så det er ved at være på plads

Anmeld

1. december 2009

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Jo vil også mene, supermarkederne har det. Men når jeg har kigget efter noget, synes jeg bare ikke jeg kan finde det nogen steder...

Dekorationer gider jeg heller ikke lave selv.. Der er jeg også doven...

så må du spørge efter det min veninde købte noget brunkage dej for nylig.... men ved ikke lige hvor henne. tror også de sælger det ved nogle bagere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.