Glædelig 1. December...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Mira0911

Til Jer allesammen...

Så er det den skønne julemåneden... Radio stationerne er gået helt i selv sving med alt det skønne julemusik, julekonkurrencer, julekalendere på nettet overalt...

Ja så skal der købes julegaver ind.... Lys og julepynt over det hele...

Det er så hyggeligt...

Glædelig 1. December til alle!!

Håber I alle får en fantastisk måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Ranarupta

Mange tak! Og i lige måde!!  

Ho ho hooooo, Ranarupta

Anmeld

1. december 2009

frk Jensen

MoarJ skriver:

Til Jer allesammen...

Så er det den skønne julemåneden... Radio stationerne er gået helt i selv sving med alt det skønne julemusik, julekonkurrencer, julekalendere på nettet overalt...

Ja så skal der købes julegaver ind.... Lys og julepynt over det hele...

Det er så hyggeligt...

Glædelig 1. December til alle!!

Håber I alle får en fantastisk måned!

I lige måde...

Her til morgen hyggede vi også med kalenderlys og julemusik i radioen. Da vi gik hjemmefra kl syv var der bare pisse koldt så nu er det rigtig ved at blive vinter.
... Vi glemte bare julekalenderen, men det må vi huske når vi kommer hjem...

Om en time henter jeg marcus, så skal han hjem og sove til middag mens jeg begynder at klippe og klistre julepynt og lave appelsiner med nelliker i og bånd. Ihh jeg glæder mig til julen i år, det blir mega hyggerligt..

Knus

Anmeld

1. december 2009

Lone Jakobsen

jamen glædelig første december til dig også her er jeg i fuld gang med at pakke gaver ind og lave nisse landskab.... men Rasmus synes det er sjovere hvis han bare ku få lov til at hænge lidt på armen og blive nusset lidt...så nu ser vi hvor meget jeg når

havde ellers planer om at bage lidt flere småkager.... de første er blevet spist... men skal lige ha ham til at samarbejde

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

nutche skriver:

jamen glædelig første december til dig også her er jeg i fuld gang med at pakke gaver ind og lave nisse landskab.... men Rasmus synes det er sjovere hvis han bare ku få lov til at hænge lidt på armen og blive nusset lidt...så nu ser vi hvor meget jeg når

havde ellers planer om at bage lidt flere småkager.... de første er blevet spist... men skal lige ha ham til at samarbejde

Lyder rigtig hyggeligt... Jeg skal også bage småkager, jeg er doven, og er på jagt efter færdig lavet brunkage dej osv...

Anmeld

1. december 2009

Diana...

GLÆDERLIG JUL

Anmeld

1. december 2009

Valle81

Kan kun sige lige over:0)

En fantastisk måned går os i møde, med smuk julebelysning, duften af gran, hjemmebag og juleand:0)

Vores børn der er ved at gå til i spænding over julekalender, pakkekalender, juleaften osv:0)

Det er den fedeste måned, ELSKER december:0)

Christina, som har en datter på snart 6 der vågnede ved 02.00 tiden og pakkede pakke fra julemanden pop, sagde tak julemand og lagde sig til at sove igen:0)

Anmeld

1. december 2009

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Lyder rigtig hyggeligt... Jeg skal også bage småkager, jeg er doven, og er på jagt efter færdig lavet brunkage dej osv...

jamen kan man ikke også købe det i de fleste supermarkeder?

jeg laver lidt af gangen....og indtil videre har vi lavet 3 slags. skal også ha lavet konfekt en dag... men ser lige hvornår det bliver.

til gengæld gider jeg ikke juledekorationer...så dem køber jeg mig til

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

nutche skriver:

jamen kan man ikke også købe det i de fleste supermarkeder?

jeg laver lidt af gangen....og indtil videre har vi lavet 3 slags. skal også ha lavet konfekt en dag... men ser lige hvornår det bliver.

til gengæld gider jeg ikke juledekorationer...så dem køber jeg mig til

Jo vil også mene, supermarkederne har det. Men når jeg har kigget efter noget, synes jeg bare ikke jeg kan finde det nogen steder...

Dekorationer gider jeg heller ikke lave selv.. Der er jeg også doven...

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Kan kun sige lige over:0)

En fantastisk måned går os i møde, med smuk julebelysning, duften af gran, hjemmebag og juleand:0)

Vores børn der er ved at gå til i spænding over julekalender, pakkekalender, juleaften osv:0)

Det er den fedeste måned, ELSKER december:0)

Christina, som har en datter på snart 6 der vågnede ved 02.00 tiden og pakkede pakke fra julemanden pop, sagde tak julemand og lagde sig til at sove igen:0)

Hvor er det sødt med din datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.