Åh jamen sødeste Stina,
For det første er jeg meget forarvet over din søster. Hvordan pokker kan hun tillade sig at være så hjerte kold. Hende af alle bør da vide, hvor tæt du og Frank var på at miste Daniella. Og hvordan jeres families forhistorie er med ftf.
Og jo veer gør lige ondt om det er i uge 26, uge 34 eller uge 42. (Eller det går jeg da stærkt udfra de gør, da det er det sammen kroppen gør) Faktisk siges der, at det gør MERE ondt at føde et FTF barn end et barn i uge 42. Det ftf barn hjælper på ingen måde til selv. Hvor barnet i uge 42 fx. har travlt med at komme ud og selv hjælper til.
Mht. de forskellige kommentar med at få et "rigtig" barn kan jeg kun nikke genkendende til det. Jeg har en bekendt som blev gravid mens jeg var gravid med div. komplikationer. Jeg fik næste dagligt af vide af hende, at når hendes dreng kom, så var det SUPER Søren, og hun ville få et NORMALT barn, men da hun så fødte i uge 40+1, tja der vejede han faktisk kun 2450. -Og hvad jeg ved så er Malucca MEGET normal. Så man skal dælme ikke være skades fryd, før man kan feje for egen dør!!!
Mht. du mener du siger de forkerte ting, så tror jeg bestemt det bunder i en form for usikkerhed, du har længe været væk, fra den virkelige verden (forstå mig ret) og derfor føler du ikke, at du kan byde ind med noget rellevant til sammenkomster.
Som jeg kender dig er du en meget varm og betænksom pige, der tænker meget på dine medmennesker. Hvilke er en stor gave at have i denne verden. Så søde Stina, jeg tror du skal "øve" dig i at komme ud og tale med folk. Så du får nogle succes oplevelser ift. at tale med andre mennesker face to face. Om det så kun til at starte med er small talk, så er det en vej fra.
Måske skal du overveje, at starte på noget som en fritids interesse. Fx. porcelænmaling, hvor du har mulighed for at kunne tale med nogen folk, men samtidig kan fordybe dig i netop det du laver, hvis usikkerheden kommer op i dig. Start på noget hvor du har noget til fælles med de mennesker du sidder med. Det tror jeg bestemt, vil være rigtigt godt for dig.
Skriv endelig hvis jeg kan gøre noget.
til dig og SMUKKE Daniella.