Ihhh altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

N&J

Lidt mere end du har beskrevet i en 2-3 dage, hvorefter det blev mere brunligt.. og holdte op har du været aktiv eller båret på noget, for det kan godt være derfor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Sofia24

NikitasMoar skriver:

Lidt mere end du har beskrevet i en 2-3 dage, hvorefter det blev mere brunligt.. og holdte op har du været aktiv eller båret på noget, for det kan godt være derfor..

Nej har været på mit studiejob idag, hvor jeg konsulterer patienter. Så det har været meget stille og roligt.

Åhh ha, kan slet ikke overskue at vi skulle miste igen. 2 gange på 1/2 år er bare for mange...

Men tak for dit svar på mit spørgsmål .

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sofia24 skriver:

Jeg håber godt nok heller ikke der kommer mere... Tak for dit svar!

Syns bare jeg har en underlig fornemmelse i maven, men det kan jo også være tankerne om det som skete sidste gang (uden symptomer) - ja og så blødningen idag...

Må bare vente, håbe det bedste og så ringe til lægen imorgen...

og så

må jeg spørge hva der skete sidst??

hva siger din mave fornemelse?? godt eller dårligt??

Anmeld

30. november 2009

Sofia24

karina22 skriver:

må jeg spørge hva der skete sidst??

hva siger din mave fornemelse?? godt eller dårligt??

Ja selvfølgelig må du spørge om det.

Jeg var gravid og min kæreste og jeg var til den planlagte NF-scanning d. 11 august. Vi glædede os helt vildt til at se den lille og havde ikke skænket det en tanke, at der måske kunne være noget galt med den lille!

Men da hun scannede mig var der ingen hjerte der slog og heller ingen gennemstrømning.  Det var et kæmpe chok, for havde hverken haft ondt eller blødt eller noget andet!

Fik en udskrabning dagen efter! Så vi var lykkelige da vi for 3 uger siden igen testede positivt på g-testen...

Jeg har stadig ikke blødt mere siden i eftermiddags og har heller ikke ondt! Jeg har ingen mavefornemmelse mere, her flere timer efter jeg har blødt. Nu håber jeg bare det bedste...

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sofia24 skriver:

Ja selvfølgelig må du spørge om det.

Jeg var gravid og min kæreste og jeg var til den planlagte NF-scanning d. 11 august. Vi glædede os helt vildt til at se den lille og havde ikke skænket det en tanke, at der måske kunne være noget galt med den lille!

Men da hun scannede mig var der ingen hjerte der slog og heller ingen gennemstrømning.  Det var et kæmpe chok, for havde hverken haft ondt eller blødt eller noget andet!

Fik en udskrabning dagen efter! Så vi var lykkelige da vi for 3 uger siden igen testede positivt på g-testen...

Jeg har stadig ikke blødt mere siden i eftermiddags og har heller ikke ondt! Jeg har ingen mavefornemmelse mere, her flere timer efter jeg har blødt. Nu håber jeg bare det bedste...

øv altså hvor frygteligt..

tror du ikke at det måske påvirker dig lidt og derfor gør dig så nervøs, det ville jeg godt nok også være..

ved faktisk ikke om en blødnig bare kan stoppe igen når man abotere, men tror det ikke, slet ikke når du ikke "rigtig" har blødt..

jeg håber inderligt at din krop bare driller dig lidt og der slet ikke er noget at være nervøs for..  i skal da have lov at få en god NF scanning og de andre også selvfølgelig..

Anmeld

30. november 2009

Sofia24

karina22 skriver:

øv altså hvor frygteligt..

tror du ikke at det måske påvirker dig lidt og derfor gør dig så nervøs, det ville jeg godt nok også være..

ved faktisk ikke om en blødnig bare kan stoppe igen når man abotere, men tror det ikke, slet ikke når du ikke "rigtig" har blødt..

jeg håber inderligt at din krop bare driller dig lidt og der slet ikke er noget at være nervøs for..  i skal da have lov at få en god NF scanning og de andre også selvfølgelig..

Tak skal du have  

Håber jeg kan blive scannet imorgen og få svar på det hele...

Kram Sofia - Måske 6+4

Anmeld

1. december 2009

Sofia24

Sofia24 skriver:

Tak skal du have  

Håber jeg kan blive scannet imorgen og få svar på det hele...

Kram Sofia - Måske 6+4

Opdatering:

Snakkede med en læge (ikke min egen) i morges. Hun synes ikke der var grund til at se mig eller noget - sagde vi skulle vente og se hvad det udvikler sig til... Det er da SÅ træls!

Har i forvejen en tid på torsdag, men i stedet for at den skal bruges til at skrive vandrejournal osv, skal ned nu bruges til at finde ud af om jeg har mistet den lille... ØV!

Hun sagde dog, at hvis jeg begyndte at bløde kraftigt skulle jeg ringe igen...

Øv jeg synes det er træls... Har ikke blødt mere og mærker heller ikke andet end almindelige graviditetssymptomer dernede fra.

Knus fra en skuffet Sofia

Anmeld

1. december 2009

N&J

Sofia24 skriver:

Nej har været på mit studiejob idag, hvor jeg konsulterer patienter. Så det har været meget stille og roligt.

Åhh ha, kan slet ikke overskue at vi skulle miste igen. 2 gange på 1/2 år er bare for mange...

Men tak for dit svar på mit spørgsmål .

Altså mit startede efter en cykeltur, så det var jo ikke fordi jeg havde været super aktiv, men når det ikke er mere så tror jeg bare det var et blodkar eller lign.. håber virkelig for jer at I får lov og se et lille hjerte banke så du får lidt ro i sindet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.