Ihhh altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Sofia24

Jeg bløder!  Ku lige pludelig mærke det her for 1/2 time siden - skyndte mig ud på toilettet og tørrede frisk blod af med papiret...

Har ikke synderligt ondt eller noget... Men det er heller ikke min normale mens-tid...

Øv - må nok erkende at jeg er ved at abortere...

Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Tulle28

Åååhh nej altså... Jeg krydser fingre for at det "bare" er pletblødning og at du ikke er ved at abortere

Knus Tulle

Anmeld

30. november 2009

N&J

Jeg krydser også  for at det bare er en pletblødning, som jeg også havde i uge 11.. 

Håber på det bedste for jer.. 

Anmeld

30. november 2009

LinLin

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

åh nej da! håber og krydser for at det bare er en pletblødning

stort kram

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

øv altså, håber på det bedste

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

øv altså, håber på det bedste

Anmeld

30. november 2009

Sofia24

Tak søde piger!

Jeg blødte lidt kl 15.10 (lidt på trussen og så resten på papiret)

Da jeg var hjemme kl 15.40 kunne jeg tørre lidt mere af med papir.

Har ikke blødt siden og har heller ikke ondt!

Hvad skal jeg gøre nu? Havde tænkt på at ringe til lægen i morgen tidlig og spørge om jeg ikke kan blive scannet for at se om der er liv derinde... Har ellers en tid på torsdag til 1. lægeundersøgelse, vandrejournal osv. Men synes ikke rigtigt jeg kan vente...

Til Jer der har prøvet at pletbløde, hvor meget var det så? Ved godt det er svært at sætte mængde på sådan noget...

Sofia

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sofia24 skriver:

Tak søde piger!

Jeg blødte lidt kl 15.10 (lidt på trussen og så resten på papiret)

Da jeg var hjemme kl 15.40 kunne jeg tørre lidt mere af med papir.

Har ikke blødt siden og har heller ikke ondt!

Hvad skal jeg gøre nu? Havde tænkt på at ringe til lægen i morgen tidlig og spørge om jeg ikke kan blive scannet for at se om der er liv derinde... Har ellers en tid på torsdag til 1. lægeundersøgelse, vandrejournal osv. Men synes ikke rigtigt jeg kan vente...

Til Jer der har prøvet at pletbløde, hvor meget var det så? Ved godt det er svært at sætte mængde på sådan noget...

Sofia

jeg har tabt et barn, men der blødte jeg meget og nogen dage, ligesom en mens, så måske at du ikke er ved at abotere alligevel  eller kommer der mere blod på et tidspunkthvis jeg var dig vile jeg ringe til lægen i morgen, så kan de sende dig videre til en scanning.. lægevagten gør ikke noget ved det.. håber det bare er lidt pletblødning, der ikke har noget på sig..

Anmeld

30. november 2009

Sofia24

karina22 skriver:

jeg har tabt et barn, men der blødte jeg meget og nogen dage, ligesom en mens, så måske at du ikke er ved at abotere alligevel  eller kommer der mere blod på et tidspunkthvis jeg var dig vile jeg ringe til lægen i morgen, så kan de sende dig videre til en scanning.. lægevagten gør ikke noget ved det.. håber det bare er lidt pletblødning, der ikke har noget på sig..

Jeg håber godt nok heller ikke der kommer mere... Tak for dit svar!

Syns bare jeg har en underlig fornemmelse i maven, men det kan jo også være tankerne om det som skete sidste gang (uden symptomer) - ja og så blødningen idag...

Må bare vente, håbe det bedste og så ringe til lægen imorgen...

og så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.