så er jeg hjemme igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

fra rygcenteret...

jeg kom til fem minutter før tid..... jeg ved ikke hvorfor men jeg havde bare på fornemmelsen at jeg ikke skulle ahve taget makeup på... og nu har jeg så haft tudeture hele vejen hjem....

for tre år siden fik jeg fjernet een af tre prolapser i lænden... (havde prolapser mellem L3/L4, L4/L5 og L5/L6) den mellem L4/L5 blev fjernet..... NU ER DE DER ALLE TRE IGEN! den øverste er blevet større, den midterste jeg fik fjernet sidst er som før stor og bred og lige i nerven den nederste (som for tre år siden ikke ramte nerven) rammer nu nerven i venstre side.... mit venstre ben summer også, jeg har bare sagt til mig selv at det var indbildning!! men den er god nok.....

nu har han henvist mig til den afd. ar Rygcenter fyn som opererer, så de kan vurdere hvad de kan gøre for mig, højest sandsynligt tilbyder de mig en stivgørende operation..... jeg ved ikke hvor lang ventetid der er endnu, der kommer jo bare et brev med en tid...

lige nu er jeg ikke okay med det hele, men det er jo for det bedste, jeg havde nok bare, inderst inde ønsket at det ikke var så slemt....

åh nej det er da godt nok voldssomt!!!! Jeg kan sgu godt forstå du er ked af det og ikke kan overskue det..... Hvem ville kunne det.... Føler med dig og sender dig et kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Det var ikke lige det svar vi havde håbet på

Hvad vil det egentlig sige at få en stivgørende operation

Jeg krydser ihvertifald fingere for at, ligegyldigt hvad de gør at det virker så du ikke skal igennem en operation igen.

de skruer skruer i ryg hvirvlerne og fæstner nogle skinner så bevægeligheden fjernes

Anmeld

1. december 2009

Lilletrold

Åh smukke, det er jeg rigtig ked af at høre det hele bare er noget møg. Jeg sender dig bedste tanker fra August og mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.