så er jeg hjemme igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Ni-ko-li-ne

fra rygcenteret...

jeg kom til fem minutter før tid..... jeg ved ikke hvorfor men jeg havde bare på fornemmelsen at jeg ikke skulle ahve taget makeup på... og nu har jeg så haft tudeture hele vejen hjem....

for tre år siden fik jeg fjernet een af tre prolapser i lænden... (havde prolapser mellem L3/L4, L4/L5 og L5/L6) den mellem L4/L5 blev fjernet..... NU ER DE DER ALLE TRE IGEN! den øverste er blevet større, den midterste jeg fik fjernet sidst er som før stor og bred og lige i nerven den nederste (som for tre år siden ikke ramte nerven) rammer nu nerven i venstre side.... mit venstre ben summer også, jeg har bare sagt til mig selv at det var indbildning!! men den er god nok.....

nu har han henvist mig til den afd. ar Rygcenter fyn som opererer, så de kan vurdere hvad de kan gøre for mig, højest sandsynligt tilbyder de mig en stivgørende operation..... jeg ved ikke hvor lang ventetid der er endnu, der kommer jo bare et brev med en tid...

lige nu er jeg ikke okay med det hele, men det er jo for det bedste, jeg havde nok bare, inderst inde ønsket at det ikke var så slemt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Dictes mor

Åh nej KArina dog. Puha sikke dog en omgang. Du må være en sej sej dame, for det må da være noget af det mest smertefulde jeg overhovedet kan forestille mig. Jeg kan godt forstå, at det kommer som en chok, at det er så slemt, og at du bliver ked af det, selvom det selvfølgelig er for dit bedste, at det skal gøres, men det bliver det jo ikke sjovere af. Det er en barsk barsk omgang, og jeg håber bare så meget, at du kommer til at få det godt med den hjælp de vil give dig, for du kan jo ikke holde til at have så ondt hele tiden. Jeg håber sådan, at du får det godt. Men husk nu, at det er helt okay at være ked af det og græde, for det er da en voldsom omgang.

Anmeld

30. november 2009

Bondepigen

Åååh nej, føler virkelig med dig!!!

Anmeld

30. november 2009

Klumpe-dumpe

Åh nej da. Sikke da en omgang du også har været igennem idag. Kan ski godt forstå du tog dig en ordenlig tudetur.

Min papfar har fået gjort lænden stiv pga. prolapser, det er en stor opr. men hold op det har virkelig givet ham livet tilbage. Så sent som idag har han erhveret sig kørekort til motorcykel. Så livet bagefter får du så meget mere ud af.

Men du skal i hvert fald ha´et stort

Anmeld

30. november 2009

anna-jonas

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, søde.................synes bare at det er så forbandet synd for dig, at du skal have al den bøvl med ryggen.

Sender dig store knus.

MEtte

Anmeld

30. november 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

fra rygcenteret...

jeg kom til fem minutter før tid..... jeg ved ikke hvorfor men jeg havde bare på fornemmelsen at jeg ikke skulle ahve taget makeup på... og nu har jeg så haft tudeture hele vejen hjem....

for tre år siden fik jeg fjernet een af tre prolapser i lænden... (havde prolapser mellem L3/L4, L4/L5 og L5/L6) den mellem L4/L5 blev fjernet..... NU ER DE DER ALLE TRE IGEN! den øverste er blevet større, den midterste jeg fik fjernet sidst er som før stor og bred og lige i nerven den nederste (som for tre år siden ikke ramte nerven) rammer nu nerven i venstre side.... mit venstre ben summer også, jeg har bare sagt til mig selv at det var indbildning!! men den er god nok.....

nu har han henvist mig til den afd. ar Rygcenter fyn som opererer, så de kan vurdere hvad de kan gøre for mig, højest sandsynligt tilbyder de mig en stivgørende operation..... jeg ved ikke hvor lang ventetid der er endnu, der kommer jo bare et brev med en tid...

lige nu er jeg ikke okay med det hele, men det er jo for det bedste, jeg havde nok bare, inderst inde ønsket at det ikke var så slemt....

Åh Karina

Sådan en gang LO** hva!?!

Hvor gør det mig ondt for dig/jer at du skal bøvle med ryggen og der er jo intet at sige til at du havde ønsket det ikke så så slemt ud.

Sådan noget møg!!!

Sender dig et kæmpe kram....

Anmeld

30. november 2009

JustAnotherName

sender dig al min medfølelse. øv altså da osse !!!

Anmeld

30. november 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

fra rygcenteret...

Åh nej dog Det er jeg virkelig ked af at høre. Min mor har fået sådan en operation hvor de stiv gjorde hendes ryg og det har virkelig hjulpe, men er stadig nogle ting man selvfølgelig skal passe lidt på med og tænke over. Og er kun godt at få det gjort så hurtigt som muligt inden nerverne tager skade af det, min mor fik det desværre lavet lidt for sent og har permament skade på en af nerverne.

Det er det bedste og kan godt forstå at den er lidt hård at sluge ik lige hver dag man får sådan en melding

Anmeld

30. november 2009

msax

Jeg er lidt sen på den - var ikke klar over det var så slemt med ryggen.

Jeg sender dig de bedse tanker og håber de kan trylle denne gang.

Anmeld

1. december 2009

Karo

Det var ikke lige det svar vi havde håbet på

Hvad vil det egentlig sige at få en stivgørende operation

Jeg krydser ihvertifald fingere for at, ligegyldigt hvad de gør at det virker så du ikke skal igennem en operation igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.