Førhen har jeg taget det rigtigt fint og i stiv arm, når jeg brugte flere timer på at få Julie til at sove om aften...
Nu har vi problemet igen, det har stået på i over en uge... Hun kommer i seng kl. 19.. Førhen faldte hun i søvn kort tid efter, sidder altid lige og nusser hende i ansigtet...
Nu når jeg har nusset hende ansigtet og jeg går fra værelset og i stuen, når jeg lige og sætte mig, så skriger hun i vilden sky, og det fortsætter fra hun kommer i seng, til omkring midnat og til tider over midnat...
Jeg gør alt... Sidder med hende og nusser hende, hun har dynen omkring sig, hun putter sig ind til mig, sådan kan vi sidde i et par timer, så kan jeg mærke hun er faldet til ro.
Jeg har lagt t-shirts som jeg har haft på, men ikke som om det virker...
Så ligger jeg hende ind i seng igen, og så kan vi starte forfra igen...
Nu synes jeg virkelig det er blevet hårdt, rigtig hårdt.. Jeg får ikke særlig meget søvn... Kæresten arbejder om natten, så han er ikke meget værd.. Han får migræne af Julie's skrigende... Han er så herlig han tager hende om eftermiddagen, når han kommer hjem, så jeg lige kan hvile mig...
Udover det, så kæmper jeg med at få hende til at drikke noget væske... Igår aftes drak hun knap en ½ deciliter vand, via en ske, hver gang hun fik skeen i munden med vand, og havde slugt det, synes hun det var hyle skægt, hun grinede helt vildt... 
Det er den eneste måde jeg kan få væske i hende... Når jeg sætter koppen hen til hende, skubber hun den væk... Og det har også stået på, i den tid hvor hun ikke vil falde til ro...
Måtte ud med det, meget tæt på at jeg kan sætte mig ned og tude - Men det kommer jeg ikke nogen vejne med...