Rugemødre? For-Imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

malou

Jeg er klart FOR rugemødre i Danmark...bare jeg ikke selv skulle gå det igennem.. smiler og hvis det endelig skulle blive godkendt i Dk så kommer skattefar med garanti grådigt og indkassere halvdelen...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Dictes mor

mariamiss6 skriver:

hvornår kommer næste afsnit???

jeg havde set noget af det første afsnit da vi kom til lidt af det sidste.... men ville gerne se næste også, for at finde ud af hvad det var med det danske par der skulle have barn fra en, tilsyneladende, forsvundet rugemor.....

Såvidt jeg lige kunne se, så kommer det vist i overmorgen, der har jeg i hvert fald sat boksen til at optage noget. Så jeg håber at det er det. Jeg vil jo gerne se, hvordan det udvikler sig for de to i Nordjylland.

Anmeld

30. november 2009

Honningblomst

Hvis det skulle være lovligt så mener jeg ikke der skal penge imellem. Det skal være af de rigtige årsager det bliver gjort...

Knus..

Anmeld

30. november 2009

malou

Eva skriver:

Hvis det skulle være lovligt så mener jeg ikke der skal penge imellem. Det skal være af de rigtige årsager det bliver gjort...

Knus..

De rigtige årsager?? Jeg ville nu aldrig selv gøre det uanset hvad.. men mener bestemt det er iorden at rugemoderen får en sum penge.. det er trods alt "et job" hun udfører..

knus til dig / malou

Anmeld

30. november 2009

Honningblomst

malou skriver:

De rigtige årsager?? Jeg ville nu aldrig selv gøre det uanset hvad.. men mener bestemt det er iorden at rugemoderen får en sum penge.. det er trods alt "et job" hun udfører..

knus til dig / malou

Det jeg mener er at jeg ville kunne forestille mig at nogle valgte mere eller mindre frivilligt at udføre sådan et stykke arbejde fordi de var pressede og dermed kunne tjene penge. Jeg synes det er et farligt område og der er meget der kan gå galt og ødelægge familier...

Knus Eva...

Anmeld

30. november 2009

malou

Eva skriver:

Det jeg mener er at jeg ville kunne forestille mig at nogle valgte mere eller mindre frivilligt at udføre sådan et stykke arbejde fordi de var pressede og dermed kunne tjene penge. Jeg synes det er et farligt område og der er meget der kan gå galt og ødelægge familier...

Knus Eva...

Ja det er sandt... mange ville hurtigt kunne føle sig presset for pengenes skyld.. det har du ret i..- den kunne sikkert også kommer derud hvor en mand sagtens kunne presse sin kæreste til at være rugemor... (sygt men realistisk desværre)

knus til dig

Anmeld

30. november 2009

Honningblomst

malou skriver:

Ja det er sandt... mange ville hurtigt kunne føle sig presset for pengenes skyld.. det har du ret i..- den kunne sikkert også kommer derud hvor en mand sagtens kunne presse sin kæreste til at være rugemor... (sygt men realistisk desværre)

knus til dig

Ja, det var nemlig sådan jeg lidt tænkte...det er jo også lidt den dder er med plejefamilier, der er sørme nogen der mere gør det for penge end for at hjælpe barnet. Men kan godt se de skal have noget...åh, det er svært. Men det ville måske også kræve ale eventuelle rugemødre først skulles testes om de var psykisk stabile til det og høre om deres bevæggrunde.

Men det er svært...der er mange sider af det...

Knus Eva..og tak..

Anmeld

30. november 2009

qp

Eva skriver:

Ja, det var nemlig sådan jeg lidt tænkte...det er jo også lidt den dder er med plejefamilier, der er sørme nogen der mere gør det for penge end for at hjælpe barnet. Men kan godt se de skal have noget...åh, det er svært. Men det ville måske også kræve ale eventuelle rugemødre først skulles testes om de var psykisk stabile til det og høre om deres bevæggrunde.

Men det er svært...der er mange sider af det...

Knus Eva..og tak..

Anmeld

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er som sådan for Jeg syns det er fint. Men jeg holder mere af tanken om lettere mulighed for adoption

Hvad enten det er kvinder der har tjek på alt, eller fattige kvinder der kan forsørge deres familie i flere år, for vederlaget, så er det fint med mig. Det eneste jeg ikke kan lide, er hvis bureauer tjener kassen på dem. 

Anmeld

30. november 2009

mariamiss6

har lige nøjagtig nu set en reklame for det.... og det kommer Onsdag lokken 20:00.....

Vil den der kan huske det, ikke være sød at skrive det herinde? Så er der måske en chance for at jeg også får det set.... er en tumpe til at følge med i de serier jeg gerne vil se hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.