Milla-Victoria's mor skriver:
Hej alle i dejlige vidunderlige mennesker herinde 
Jeg tænkte på var i knald forelsket da i mødte hinanden??
Som nogle af jer nok ved har jeg det sidste års tid, datet en 5 -6 fyrer, hvilket er gået galt hver gang. Og jeg mener VIRKELIGT galt...
Nu er jeg så begyndt at skrive med en fyr, jeg har kendt siden folkeskolen. (skrive, da han arbejder i udlandet). Vi har kun skrevet sammen i 16 dage. Men hver dag har det endt med at skrive sammen hele dagen til minimum kl. 2 om natten!!!
Han er super sød, og meget forstående. Vi vil have det samme ud af livet. Vi har de samme ønsker og drømme. Jeg får sommerfulge i maven og bliver rød i hovedet når han skriver.
Jeg tænker konstant på ham
Og han har det lige sådan. Vi har aftalt en date, når han kommer hjem sidst i januar. og jeg glæder mig helt vildt. Jeg kan virkeligt åbne mig over for ham, og han over for mig. Vi ved nærmest alt om hinanden allerede nu . 
Har sågar kunnet fortælle ham om min følelser med evt at skulle have ham ind i min datters liv.
MEEEEEN, udseendes mæssigt tænder jeg ikke på ham!! Og så ryger han, hvilket er et KÆMPE minus i min bog!!
Har er virkeligt perfekt, pånær de to minuser. Jeg går desværre meget op i udseendet, meget mere end jeg burde!!
Tændte i på jeres partner fra første gang i så ham, eller kom det med tiden!!
Jeg er altså ikke så så overfladisk. Men det er vel normalt at gerne ville tænde på den man er sammen med!!!
Jeg glæder mig til at høre jeres erfaringer 
Knus Pernille 
Kort og godt så hadede min kæreste og jeg hinanden da vi mødtes første gang for 6 år siden. Vi har fælles venner, men hvis han skulle med til noget dengang ja så kom jeg ikke og omvent. Der gik 1 år før han forelskede sig i mig og 2 år for mig. Nu har vi været sammen i 4 år og er vildt forelsket