Var i knaldforelskede fra start???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Mutti2

Hej alle i dejlige vidunderlige mennesker herinde

Jeg tænkte på var i knald forelsket da i mødte hinanden??

Som nogle af jer nok ved har jeg det sidste års tid, datet en 5 -6 fyrer, hvilket er gået galt hver gang. Og jeg mener VIRKELIGT galt...

Nu er jeg så begyndt at skrive med en fyr, jeg har kendt siden folkeskolen. (skrive, da han arbejder i udlandet). Vi har kun skrevet sammen i 16 dage. Men hver dag har det endt med at skrive sammen hele dagen til minimum kl. 2 om natten!!!

Han er super sød, og meget forstående. Vi vil have det samme ud af livet. Vi har de samme ønsker og drømme. Jeg får sommerfulge i maven og bliver rød i hovedet når han skriver.

Jeg tænker konstant på ham  Og han har det lige sådan. Vi har aftalt en date, når han kommer hjem sidst i januar. og jeg glæder mig helt vildt.  Jeg kan virkeligt åbne mig over for ham, og han over for mig. Vi ved nærmest alt om hinanden allerede nu .

Har sågar kunnet fortælle ham om min følelser med evt at skulle have ham ind i min datters liv.

MEEEEEN, udseendes mæssigt tænder jeg ikke på ham!! Og så ryger han, hvilket er et KÆMPE minus i min bog!!

Har er virkeligt perfekt, pånær de to minuser. Jeg går desværre meget op i udseendet, meget mere end jeg burde!!

Tændte i på jeres partner fra første gang i så ham, eller kom det med tiden!!

Jeg er altså ikke så så overfladisk. Men det er vel normalt at gerne ville tænde på den man er sammen med!!!

Jeg glæder mig til at høre jeres erfaringer

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Mist

Milla-Victoria's mor skriver:

Som nogle af jer nok ved har jeg det sidste års tid, datet en 5 -6 fyrer, hvilket er gået galt hver gang. Og jeg mener VIRKELIGT galt...

Nu er jeg så begyndt at skrive med en fyr, jeg har kendt siden folkeskolen. (skrive, da han arbejder i udlandet). Vi har kun skrevet sammen i 16 dage. Men hver dag har det endt med at skrive sammen hele dagen til minimum kl. 2 om natten!!!

Han er super sød, og meget forstående. Vi vil have det samme ud af livet. Vi har de samme ønsker og drømme. Jeg får sommerfulge i maven og bliver rød i hovedet når han skriver.

Jeg tænker konstant på ham  Og han har det lige sådan. Vi har aftalt en date, når han kommer hjem sidst i januar. og jeg glæder mig helt vildt.  Jeg kan virkeligt åbne mig over for ham, og han over for mig. Vi ved nærmest alt om hinanden allerede nu .

Har sågar kunnet fortælle ham om min følelser med evt at skulle have ham ind i min datters liv.

MEEEEEN, udseendes mæssigt tænder jeg ikke på ham!! Og så ryger han, hvilket er et KÆMPE minus i min bog!!

Har er virkeligt perfekt, pånær de to minuser. Jeg går desværre meget op i udseendet, meget mere end jeg burde!!

Jeg er altså ikke så så overfladisk. Men det er vel normalt at gerne ville tænde på den man er sammen med!!!

Knus Pernille

uha, det var en af de sværre.. *G* Da jeg mødte min kæreste første gang tænkte jeg han så meget sød ud, om jeg ligefrem tænkte at jeg kunne tænde på ham ved jeg ikke lige.. Men blev da interesseret og nysgerrig og da vi faldt i hak, blev det til lidt mere end bare snak osv.

en lille måned efter var vi officielt sammen, hvor familie og venner fik det af vide.

Men bare efter et par timer havde jeg det sådan at jeg bestemt ikke ville have dagen skulle ende. Jeg havde en fornemmelse af glæde og angst i kroppen, om han nu os følte det samme, om jeg sku se ham igen osv. Og dagen efter skrev vi mere eller mindre sammen hele dagen mens han var på arbejde, og skulle så ses igen om aftenen. Jeg er glad for jeg mødte ham, og idag venter vi vores første barn sammen, har 2 fra tidligere ægteskab som er rigtig glade for ham og omvendt, og jeg er ikke nervøs for at gå 5 min og efterlade dem i hans varetægt.

Jeg vil med andre ord sige at det var mere eller mindre kærlighed ved første blik fra begge sider. Hvilke jeg har haft svært ved at tro på kunne ske.

havde det lidt på samme måde med min eks mand, men der gik lige længere tid før jeg så'en rigtig ture åbne mig for ham og lukke ham ordentligt ind, men med Henrik min nuværende kæreste, der åbnede jeg mig med det samme, jeg var tryg i hans selskab, og jeg kunne fortælle ham alt uden han dømte mig på nogen måde, og det betød meget for mig.

Jeg går os selv op i udseende men hans være måde ændrede virkelig på det hele, ikke der med sagt min kæreste er grim, for det er han ikke.. Slet ikke, men for mig er hans være måde vigtigere end hans udseende, men tror os igen det er forskelligt fra person til person hvordan man ser på det.

Så der er ikke noget forkert i at man siger udseende er vigtig for en.. Men det største plus ved Henrik er han er IKKE ryger.. NICE.. Men havde han været ryger, så havde det være det.. Det holder mig nu ikke tilbage selvom det er et STORT minus, da jeg selv er IKKE ryger.

Men held og lykke med det hele, håber i finder ud af det hele sammen..

Maria

Anmeld

30. november 2009

Mumto3

Mit livs bedste ven mødte jeg på et kollegie jeg boede på engang, senere skulle han ud og rejse og da han kom jeg skulle jeg ud og rejse og da jeg kom hjem igen, så tog han afsted igen. Så i årevis skrev vi sammen, og vi var VIRKELIG tætte!!!! Men der var ikke nogen gnist! Der var intet seksuelt i vores forhold. jeg har aldrig talt så godt med et andet mennekse, end ikke mine veninder, men jeg kunne aldrig blive kærester med ham. Der var slet ikke sådan noget mand/kvinde over vores forhold. Vi kunne sagtens snakke om sex, faktisk ved han næsten mere om mit sexliv og ihvertfald seksuelle fantasier en nogen anden, men som sagt: ikke noget kæresteri her.

Men vent og se! måske tænder du på ham, det er umuligt at vide nu!

Anmeld

30. november 2009

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Knus Pernille

Da jeg mødte min mand stod jeg i en virkelig svær situation. Jeg havde lige mistet min lillesøster og det fyldte simpelthen alt i mit liv. Så at åbne sig op overfor en mand og ikke mindst at kunne tage ham ind i mit liv, havde jeg meget svært ved.

Men han fortsatte sit "scoretogt" Og omkring en md. efter min søsters død kunne jeg pludselig mærke at ham her var noget særligt.

En aften efter en fest sov jeg hos ham, vi kyssede kun den aften, og da han lagde sine arme om mig, vidste jeg bare at det her var rigtigt.

Så var vi kærester og jeg var smaskhamrende forelsket i ham!

Så da jeg mødte ham første gang, nej der var jeg ikke forelsket, men da jeg så endelig kunne åbne lidt op blev jeg det med det samme

Men hvor lyder det da ellers dejligt med sådan en mand du bare kan snakke så godt med. Måske tænker du slet ikke over at du ikke bryder dig om hans udseende når i først ses. Kender du ikke det med at man kan starte med at synes at en person ikke ser særlig godt ud, men når man så kommer ind bag skallen, så gemmer der sig en rigtig dejlig persopn og jo mere man lærer ham/hende at kende jo mindre betyder udseendet pludselig.
Min mand har en ven som absolut ikke er en af de kønneste, men jeg har lært ham at kende og inde bag ved gemmer der sig simpelthen et af de dejligste mennesker jeg nogensinde har mødt... og efterhånden som tiden er gået synes jeg faktisk at han da er en ret pæn fyr Det er kun hvis andre kommentere hans udseende at jeg kommer til at tænke på at jeg egentlig heller ikke syntes om ham/det i starten.

Sikke en lang smørre jeg fik rablet af Håber det viser sig at det her bare er det helt rigtige for dig!

Anmeld

30. november 2009

Diana...

Uhh nu har jeg jo bare jordens dejligste mand og JA jeg tænde mega meget på ham virkelige meget der gik heller ikke mere en 4 timer så vi vi i seng sammen første gang GUF.

Jeg ville ikke kunne være sammen med en jeg ikke tænder på, det tror jeg virkelig ikke.

Held og lykke med det.

Hov og sådan nogen beskeder har jeg os haft med nogen i lang tid og da jeg så møde ham var det bare en skuffelse så det blev ikke til noget.

Man er næsten altid en anden over beskeder en i virkeligheden.

Anmeld

30. november 2009

oo

ja knaldforelskede! men på en helt anden måde end jeg nogensinde havde oplevet før, jeg var ikke sådan fjantet og usikker, jeg var meget rolig og lykkelig og sikker på ham, og sagde til min mor efter få dage i telefonen "det er ham jeg skal være sammen med resten af mit liv".

det betyder dog ikke, at man "bare" er forelskede og så kører alting glat for evigt, et forhold er altid hårdt arbejde og kompromis og ja...det at lære at leve sammen med et andet menneske også når det menneske irritere en fuldstændig vanvittigt

Anmeld

30. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

ja knaldforelskede! men på en helt anden måde end jeg nogensinde havde oplevet før, jeg var ikke sådan fjantet og usikker, jeg var meget rolig og lykkelig og sikker på ham, og sagde til min mor efter få dage i telefonen "det er ham jeg skal være sammen med resten af mit liv".

det betyder dog ikke, at man "bare" er forelskede og så kører alting glat for evigt, et forhold er altid hårdt arbejde og kompromis og ja...det at lære at leve sammen med et andet menneske også når det menneske irritere en fuldstændig vanvittigt

Nemlig!

At man kan være så edderspændt rasende på den anden og så alligevel vide at man aldrig ville være uden ham/hende

Anmeld

30. november 2009

Honningblomst

Ja, jeg blev vild med min x med det samme...heldigvis mødte jeg ham også face to face første gang, for så var det ligesom afgjort.

For mig er udseendet og prsonligheden i en god blanding afgørende..jeg ville ikke kunne tænde på en mand jeg ikke fysisk faldt tiltrækkende. Jeg mødte også den perfekte mand, der sagde og tænkte det rigtige, men hans udseende kunne jeg ikke tænde på og så blev sexen bare ikke som det skulle og så løb det ud i sandet. Vi blev rigtig gode venner, men det var jo ikke meningen.

Jeg håber virkelig at du oplever den store forelskelse trods hans ydre ikke lige er dig.

Knus Eva..

Anmeld

30. november 2009

Mikkelmusen

Ja vi var knaldforelskede fra start

Anmeld

30. november 2009

Lillefe

Knus Pernille

Hejsa :9

Jeg har kendt min kæreste sidne jeg var 17 og tændte absolut slet ikke på ham! vi var bedste venner i et par år, og så snakkede vi ikke sammen i nogle år.. i den tid savnede jeg dog hans selskab... Da jeg så mødte ham nogle år efter snakkede vi atter sammen som vi plejede men jeg blev bare fuldstændig smask forelsket!

Elsker ham mere og mere for hver dag, vi har været sammen i 7 år her til December

Faktisk var han min type, men bare ikke af udseende... men der gik da nogen måneder fra forelskelsen og til vi kyssede første gang Jeg vil sige du muligvis skal give det lidt tid... pas på med at kaste dig for tidligt ud i noget.. for en sikkerheds skyld

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.