Milla-Victoria's mor skriver:
Hej alle i dejlige vidunderlige mennesker herinde 
Jeg tænkte på var i knald forelsket da i mødte hinanden??
Som nogle af jer nok ved har jeg det sidste års tid, datet en 5 -6 fyrer, hvilket er gået galt hver gang. Og jeg mener VIRKELIGT galt...
Nu er jeg så begyndt at skrive med en fyr, jeg har kendt siden folkeskolen. (skrive, da han arbejder i udlandet). Vi har kun skrevet sammen i 16 dage. Men hver dag har det endt med at skrive sammen hele dagen til minimum kl. 2 om natten!!!
Han er super sød, og meget forstående. Vi vil have det samme ud af livet. Vi har de samme ønsker og drømme. Jeg får sommerfulge i maven og bliver rød i hovedet når han skriver.
Jeg tænker konstant på ham
Og han har det lige sådan. Vi har aftalt en date, når han kommer hjem sidst i januar. og jeg glæder mig helt vildt. Jeg kan virkeligt åbne mig over for ham, og han over for mig. Vi ved nærmest alt om hinanden allerede nu . 
Har sågar kunnet fortælle ham om min følelser med evt at skulle have ham ind i min datters liv.
MEEEEEN, udseendes mæssigt tænder jeg ikke på ham!! Og så ryger han, hvilket er et KÆMPE minus i min bog!!
Har er virkeligt perfekt, pånær de to minuser. Jeg går desværre meget op i udseendet, meget mere end jeg burde!!
Tændte i på jeres partner fra første gang i så ham, eller kom det med tiden!!
Jeg er altså ikke så så overfladisk. Men det er vel normalt at gerne ville tænde på den man er sammen med!!!
Jeg glæder mig til at høre jeres erfaringer 
Knus Pernille 
uha, det var en af de sværre.. *G* Da jeg mødte min kæreste første gang tænkte jeg han så meget sød ud, om jeg ligefrem tænkte at jeg kunne tænde på ham ved jeg ikke lige.. Men blev da interesseret og nysgerrig og da vi faldt i hak, blev det til lidt mere end bare snak osv.
en lille måned efter var vi officielt sammen, hvor familie og venner fik det af vide.

Men bare efter et par timer havde jeg det sådan at jeg bestemt ikke ville have dagen skulle ende. Jeg havde en fornemmelse af glæde og angst i kroppen, om han nu os følte det samme, om jeg sku se ham igen osv. Og dagen efter skrev vi mere eller mindre sammen hele dagen mens han var på arbejde, og skulle så ses igen om aftenen. Jeg er glad for jeg mødte ham, og idag venter vi vores første barn sammen, har 2 fra tidligere ægteskab som er rigtig glade for ham og omvendt, og jeg er ikke nervøs for at gå 5 min og efterlade dem i hans varetægt.
Jeg vil med andre ord sige at det var mere eller mindre kærlighed ved første blik fra begge sider.
Hvilke jeg har haft svært ved at tro på kunne ske.
havde det lidt på samme måde med min eks mand, men der gik lige længere tid før jeg så'en rigtig ture åbne mig for ham og lukke ham ordentligt ind, men med Henrik min nuværende kæreste, der åbnede jeg mig med det samme, jeg var tryg i hans selskab, og jeg kunne fortælle ham alt uden han dømte mig på nogen måde, og det betød meget for mig.
Jeg går os selv op i udseende men hans være måde ændrede virkelig på det hele, ikke der med sagt min kæreste er grim, for det er han ikke.. Slet ikke, men for mig er hans være måde vigtigere end hans udseende, men tror os igen det er forskelligt fra person til person hvordan man ser på det.
Så der er ikke noget forkert i at man siger udseende er vigtig for en.. Men det største plus ved Henrik er han er IKKE ryger.. NICE.. Men havde han været ryger, så havde det være det.. Det holder mig nu ikke tilbage selvom det er et STORT minus, da jeg selv er IKKE ryger.
Men held og lykke med det hele, håber i finder ud af det hele sammen..
Maria