Hvor lang tid efter SA blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

Berg

Jeg aborterede i uge 11 og forsteret var, ligesom hos dig, gået til allerede i ca. 8. uge. Opdagede det ved en scanning og måtte igennem en medicinsk abort. Ikke rart!

Desværre gik der 1 1/2 år før jeg blev gravid igen men har nu en dejlig søn på 4 1/2 måned (og en datter på godt 5 år, hvor jeg ikke havde problemer med at blive gravid). Tror selv at det er min psyke der gjorde det svært at blive gravid igen. Det var det eneste jeg tænkte på. Først da jeg opgav at blive gravid og stillede mig tilfreds med det barn jeg trods alt allerede havde lykkedes det.

Heldigvis hører man jo ofte at det lykkedes hurtigt efter abort, så det håber jeg selvfølgelig også sker for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Mca<3

Da jeg havde min sa sagde de på gyn. afd . at de helst så jeg havde 2 mens perioder før vi prøvede igen

Anmeld

30. november 2009

LinLin

Mammi ,,, skriver:

Da jeg havde min sa sagde de på gyn. afd . at de helst så jeg havde 2 mens perioder før vi prøvede igen

Hvorfor?

Anmeld

30. november 2009

Millepus

sparre skriver:

Hvorfor?

Det sagde de ogsaa til mig. Saa da jeg blev gravid inden naeste mens var jeg nervoes for at der kunne vaere noget i vejen med barnet, men laegen sagde at det var fordi det var nemmere at udregne terminen og det var et lidt foraeldet raad da man nu nemt kan udregne terminen med ultralyd scanning.

camilla

Anmeld

1. december 2009

Mca<3

sparre skriver:

Hvorfor?

Tja ,,,  ved det faktisk ikke ,, blev gravid efter 1 mens og fik dejlig velskabt søn

Anmeld

1. december 2009

LinLin

Okay. I den pjece jeg fik med hjem står der "hvis du ønsker en ny graviditet kan du forsøge igen når du føler dig klar til det." Og det er jeg!

Anmeld

1. december 2009

LinLin

Millepus skriver:

Det sagde de ogsaa til mig. Saa da jeg blev gravid inden naeste mens var jeg nervoes for at der kunne vaere noget i vejen med barnet, men laegen sagde at det var fordi det var nemmere at udregne terminen og det var et lidt foraeldet raad da man nu nemt kan udregne terminen med ultralyd scanning.

camilla

Synes stadig det er et underligt råd, hvis det bare er for at kunne regne terminen ud!

Anmeld

1. december 2009

Mca<3

sparre skriver:

Okay. I den pjece jeg fik med hjem står der "hvis du ønsker en ny graviditet kan du forsøge igen når du føler dig klar til det." Og det er jeg!

Det er så også 15 år siden   De er nok blevet klogere ,,

Anmeld

1. december 2009

feb.2010

Jeg mistede 23. dec sidste år og testede positiv igen 19 juni.. Jeg tror der gik så længe fordi jeg var så opsat på det.. Det var først da jeg tænkte, når det ikke har ville lykkes indtil nu så kan det sku osse bare vente (blev student 3 dage efter jeg testede positiv)

Så prøv at slå det ud af hovedet, ved godt det er svært, men har ofte hørt at det hjælper..

for at det går hurtigt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.