Hvor lang tid efter SA blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2009

LinLin

Har brug for lidt opmuntring og tro på at det kan lykkes igen - uden problemer!

Så vil gerne høre nogle succeshistorier efter spontan abort...?

Til oplysning:  Jeg er 25 år og har en søn på 3 år, så jeg ved jo jeg kan gennemføre en graviditet og også at jeg kan blive gravid med min kæreste (han er ikke far til min søn). Abortede i går, lørdag, var 11+0, men fosteret var gået til omkring uge 8...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Mumto3

Jeg havde en dreng i forvejen da jeg en SA med min anden graviditet. I den forbindelse faldt jeg over en artikel i et eller andet børneblad, som skrev at der efter fødslen af et drengebarn var forhøjet risiko for SA ved næste graviditet (altså 1 gang!!!), og da jeg snakkede med en af mine veninder om det, gennemgik hun lynhurtigt vennekredsen og mødregruppen og kunne lige nævne 3-4 stykker der havde prøvet det samme. Selv havde hun også en dreng men abortede ikke ved næste graviditet.

Jeg blev gravid igen efter ca 6 uger. jeg havde altså mens én gang.

Held og lykke med projekt-baby!!!

Puha, det var også langt du var henne før I fandt ud af det!

Anmeld

29. november 2009

LinLin

Mumto3 skriver:

Jeg havde en dreng i forvejen da jeg en SA med min anden graviditet. I den forbindelse faldt jeg over en artikel i et eller andet børneblad, som skrev at der efter fødslen af et drengebarn var forhøjet risiko for SA ved næste graviditet (altså 1 gang!!!), og da jeg snakkede med en af mine veninder om det, gennemgik hun lynhurtigt vennekredsen og mødregruppen og kunne lige nævne 3-4 stykker der havde prøvet det samme. Selv havde hun også en dreng men abortede ikke ved næste graviditet.

Ja det var - men havde ikke haft kvalme eller andre tegn jeg kunne gå efter - begyndte bare pludseligt at bløde....

Har aldrig hørt den teori, men det har da værert rigtigt her... Håber på noget lignende dit; mens ingen eller een gang...

Anmeld

29. november 2009

Louise mortil4

jeg blev gravid allerede inden jeg nåede at få menses igen efter min SA vi havde i forvejen 3 sunde og raske piger, og havde ikke haft en SA før. Om det er rigtig med SA efter drengebørn har jeg aldrig hørt om og i vores omgangskreds passer det heller ikke lige ind.

Anmeld

29. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mumto3 skriver:

jeg har også en søn, vi ville have et barn mere, men det blev en SA, så det tror jeg der er noget om..

jeg blev også gravid efter 6 uger. 

held og lykke med at blive gravid igen, håber det går ligeså hurtigt for dig

Anmeld

30. november 2009

LinLin

mortil4 skriver:

jeg blev gravid allerede inden jeg nåede at få menses igen efter min SA vi havde i forvejen 3 sunde og raske piger, og havde ikke haft en SA før. Om det er rigtig med SA efter drengebørn har jeg aldrig hørt om og i vores omgangskreds passer det heller ikke lige ind.

Det kunne være dejligt - ingen mens...

Anmeld

30. november 2009

frk andreasen

sparre skriver:

Har brug for lidt opmuntring og tro på at det kan lykkes igen - uden problemer!

Så vil gerne høre nogle succeshistorier efter spontan abort...?

Til oplysning:  Jeg er 25 år og har en søn på 3 år, så jeg ved jo jeg kan gennemføre en graviditet og også at jeg kan blive gravid med min kæreste (han er ikke far til min søn). Abortede i går, lørdag, var 11+0, men fosteret var gået til omkring uge 8...

har en datter på snart 3 år

jeg prøvede desværre det samme, var 12 uger henne men begyndte desværre at bløde fosteret var gået til i uge 7.

det var den 19 april i år jeg fik en udskrabning

d 16 juni  i år står jeg med en positiv test i hånden.

så det gik hurtig

knus tanja 24+1

Anmeld

30. november 2009

LRJ

Jeg nåede heller ikk at få mens, ifølge lægen var jeg blevet gravid i løbet af ugen efter min SA

Anmeld

30. november 2009

Muffinmus

efter min MA med udskrabning- 2 år

efter min SA hvor alt kom ud selv- 1 mdr- dvs fik ikke engang mens.

Anmeld

30. november 2009

LinLin

Har også sagt til min kæreste han skal være klar, når jeg er holdt op med at bløde! Så  for at det går hurtigt - må meget gerne ske i december. Vi har tre drenge tilsammen - alle født i september og min og een af hans endda samme dag.Så ku da være sjovt hvis den fælles også kom dér.. Håber bare sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.