NikitasMoar skriver:
Jeg har fået af vide af to læger, 3 forskellige jordmødre og en sundhedsplejeske fået at vide at det er hormonelt og derfor ikke noget man selv er herre over.. men sådan er det jo vi får allesammen et eller andet at vide..
Lad os nu se når du først har fået din lille prinsesse i armene, så kan det være du er klar til at dele.. de blegner jo med tiden (mine er dog mørke, så for mig er sol nok den bedste løsning)
okay.. men hvis det er underhuden er der jo heller ikke noget du kan gøre ved det. Hverken med crem eller noget.
Jeg tror nu det er en blanding af de to ting. Men tror aldrig at man bliver enige. 
Men er egentlig ikke så ked af mine stærkmærker som jeg har været. For ville hellere have min kommende lille pige end min gamle krop. Tror bare altid jeg vil være så forfængelig at det ikke er noget jeg sådan viser frem. Men self har nogle veninder og familie set dem - så flov er jeg heller ikke
Tror heller ikke at jeg kommer i svømmehallen de første par år, men derefter må jeg vist hellere ud og have skaffet mig en sexet badedragt 
Anmeld