Eva skriver:
Uha..jeg kom aldrig til at elske mine...synes de var virkelig grimme på min krop og er glad for de er væk nu. Savner dem ikke overhoved. Men synes det er skønt at du og andre kan lære at elske Jeres, jeg kunne bare ikke...
En krop er smuk hvis mennesket har det godt i kroppen...for det er jo den eneste dommer der tæller og gælder, ikke..
Knus Eva..
Altså nu skriver jeg jo heller ikke at jeg elsker dem, langtfra, men hvis det var prisen for at få min datter, så betaler jeg den med glæde, og da jeg skal have flere børn, forhåbentlig, så kommer der jo nok flere, syntes bare der er mange der er rigtig kede af deres strækmærker eller disideret flove over dem, men jeg syntes at selv om jeg heller ville være dem foruden, så er de nu engang der og jeg er egentlig lidt ligeglad efterhånden, de bliver jo svagere og svagere som tiden går.. og så er det jo heller ikke værre..
Men Eva, når jeg har fået de børn jeg har, så kan du tror jeg vil have en lille opstramning eller momjob som jeg har forstået det også kaldes..
Anmeld