Vis dem stolt frem... altså strækmærkerne før/efter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

N&J

Eva skriver:

Uha..jeg kom aldrig til at elske mine...synes de var virkelig grimme på min krop og er glad for de er væk nu. Savner dem ikke overhoved. Men synes det er skønt at du og andre kan lære at elske Jeres, jeg kunne bare ikke...

En krop er smuk hvis mennesket har det godt i kroppen...for det er jo den eneste dommer der tæller og gælder, ikke..

Knus Eva..

Altså nu skriver jeg jo heller ikke at jeg elsker dem, langtfra, men hvis det var prisen for at få min datter, så betaler jeg den med glæde, og da jeg skal have flere børn, forhåbentlig, så kommer der jo nok flere, syntes bare der er mange der er rigtig kede af deres strækmærker eller disideret flove over dem, men jeg syntes at selv om jeg heller ville være dem foruden, så er de nu engang der og jeg er egentlig lidt ligeglad efterhånden, de bliver jo svagere og svagere som tiden går.. og så er det jo heller ikke værre..

Men Eva, når jeg har fået de børn jeg har, så kan du tror jeg vil have en lille opstramning eller momjob som jeg har forstået det også kaldes..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Honningblomst

NikitasMoar skriver:

Altså nu skriver jeg jo heller ikke at jeg elsker dem, langtfra, men hvis det var prisen for at få min datter, så betaler jeg den med glæde, og da jeg skal have flere børn, forhåbentlig, så kommer der jo nok flere, syntes bare der er mange der er rigtig kede af deres strækmærker eller disideret flove over dem, men jeg syntes at selv om jeg heller ville være dem foruden, så er de nu engang der og jeg er egentlig lidt ligeglad efterhånden, de bliver jo svagere og svagere som tiden går.. og så er det jo heller ikke værre..

Men Eva, når jeg har fået de børn jeg har, så kan du tror jeg vil have en lille opstramning eller momjob som jeg har forstået det også kaldes..  

Kan godt følge dig og sådan havde jeg det også selv...og faktisk var det heller ikke strækmærkerne som irriterede mig, men den der pølle der hang ned. Så havde jeg ikke haft den, så tror jeg ikke jeg havde gjort noget... der er da meget der er værre en lidt strækmærker, som jo stort set forsvinder med tiden..

Knus og rigtig god dag..

Eva

Anmeld

30. november 2009

Diana...

Uhh jeg hader mine har heldigvis ikke alt for mange men nok. Jeg har ikke billeder af mine værken før eller efter da jeg først fik mine da jeg havet født (

Knus Diana

Anmeld

30. november 2009

qp

Jeg har heldigvis ikke så tydelige strækmærker - det er slet ikke noget der generer mig idet man næsten ikke kan se dem. Den jeg har er hudfarvede og ikke røde - det er nok det der gør det

Men nu skal jeg jo ikke have flere børn så jeg er faktisk tilfreds med maven som den ser ud (bemærk ikke størrelsen )

Anmeld

30. november 2009

malou

Jeg er en af de meget meget heldige. Jeg fik ikke et eneste mærke påtrods af + 30 kg og jeg var en lille str. 34 inden min gravidetet. Jeg skriver blot dette for at fortælle at jeg HVER ENESTE DAG.. morgen middag og aften, ja ligeså tit jeg kunne, smurte min mave i en fed creme med oliven olie i...- jeg er sikker på, selvom man siger det ikke kan bevises... har haft en betydeligt effekt på mit maveskind og er skyld i jeg intet har!! min mave er lige fin og flot som før...

knus malou

Anmeld

30. november 2009

Lise

malou skriver:

Jeg er en af de meget meget heldige. Jeg fik ikke et eneste mærke påtrods af + 30 kg og jeg var en lille str. 34 inden min gravidetet. Jeg skriver blot dette for at fortælle at jeg HVER ENESTE DAG.. morgen middag og aften, ja ligeså tit jeg kunne, smurte min mave i en fed creme med oliven olie i...- jeg er sikker på, selvom man siger det ikke kan bevises... har haft en betydeligt effekt på mit maveskind og er skyld i jeg intet har!! min mave er lige fin og flot som før...

knus malou

Samme her... eller, jeg tog "kun" 20 kg på, og var ganske lille i forvejen. Men 2 gange hver dag fra starten af graviditeten til han kom ud, smurte jeg med Matas mavecreme og ovenpå med mandelolie. Jeg fik ikke et eneste strækmærke.

Denne gang smører jeg hver dag med mandelolie igen. Efter at have læst en milliard gange at man ikke kan forebygge med olie/creme, er jeg ikke nær så hidsig omkring det denne gang - ingen mavecreme og kun olie én gang dagligt, men jeg tør fandme ikke lade være. Nu er jeg i 26. uge, og på trods af stor vom er der heldigvis stadig ingen mærker

Anmeld

30. november 2009

Berg

Jeg tog også meget på under begge mine graviditeter og er heldigvis sluppet for strækmærkerne pånær nogle få hvide streger på venstre hofte. Jeg gjorde ikke noget for at undgå strækmærkerne. Til gengæld har jeg fået pigmentpletter på venstre side af maven, det er jeg ret træt af.

Det betyder bl.a. at jeg ikke vil vise mig i bikini selvom figuren egentlig er ok og maven flad men pletterne er altså grimme. Har også stadig en brun streg op ad maven, selvom det er over 4 måneder siden jeg fødte. Den må også godt snart forsvinde!

Anmeld

30. november 2009

N&J

Altså piger selvom jeg da er super glad på jeres vejne over at I ikke har fået nogen strækmærker var det jo ikke det tråden gik ud på.. og nej cremer og lign har ingen indvirkning, da graviditetsstrækmærkerne er hormonelt.. men smør i bare.. 

Jeg var lidt træt af alle dem der ingen strækmærker havde fået og syntes at vi der nu engang har fået dem skulle deles om at påskønne dem.. ikke fordi det ikke er fantastisk for alle jer andre.. men fordi det måske ikke er lige sjovt at gå i bikini efter man har født og fået ret så tydelige spor som for jer der ikke et eneste spor har efter et års tid.. 

Anmeld

30. november 2009

Ann-

jeg har en mave fyld med mærker, kan lige tage et billed senere

Anmeld

30. november 2009

N&J

december86 skriver:

jeg har en mave fyld med mærker, kan lige tage et billed senere

Perfekt.. 

Glæder mig da over at der er andre udover Eva og jeg der tør vise dem frem, selvom Eva har fået en smuk smuk mave.. :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.