malucca09 skriver:
Det med han ikke kan finde ro kan meget vel være det smertestillende medicin han får. Det kan godt give een uro i kroppen, som er meget svært at komme af med.
Og ja søde Julie det er rigtig positivt at han kunne kende dig. -Og det med han stille mange spørgsmål, kan ligeledes være pga medicinen.
ed min store opr. havde jeg et mofin-kateter, og sammen med det fik jeg en ven.... En lilla skildpadde. -Og jeg spurgte meget min mor og personalet om hvad den sagde osv.
Når personalet siger han har det godt efter omstændighederne, så har han det GODT eftersom det ser ud nu.
Kæmpe krammer til dig, søde skat 
Vi kom også til at snakke lidt om at han er total smøg og kaffe afhæning. Det tror jeg heller ikke gør det nemmere. Syntes det er helt utroligt han ikke har spurgt efter nogen af de ting....
Han får faktisk ikke andet end ilt... Helt utroligt. Men de må jo ikke mene det er nødvendigt. Han fik lidt igår da han blev syet i læben. Men ellers ikke.
Hans børn var inde og se ham igår. Puh ha. De gik ind med et smil, på trods af hvad jeg har fortalt de havde i vente. De kom alle 3 grædende ud. De græder sjældent ligesom deres far. Min ene nevø var besvimet derinde. puh ha altså... Det gjorde virkelig ondt inden i
Anmeld