Min elskede bror er kørt galt hertil morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Jules

UPDATE:

Har fået afvide her til morgen at han blev scannet igen da han syntes han fik mere ondt i hovedet. Men der var ikke mere at se end hvad der havde været fra start. Så det er kun et godt tegn. Han sad også SELV og spiste yougurt igår aftes. Så det er også bare endnu en god nyhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

TbCp

Jules skriver:

UPDATE:

Har fået afvide her til morgen at han blev scannet igen da han syntes han fik mere ondt i hovedet. Men der var ikke mere at se end hvad der havde været fra start. Så det er kun et godt tegn. Han sad også SELV og spiste yougurt igår aftes. Så det er også bare endnu en god nyhed.

Hvor dejligt... så går det da den rigtige vej!!!!

Hvad var der sket? Havde han bare mistet herredømmet over bilen og kan han selv huske noget af det?

Anmeld

1. december 2009

Jules

malucca09 skriver:

Det med han ikke kan finde ro kan meget vel være det smertestillende medicin han får. Det kan godt give een uro i kroppen, som er meget svært at komme af med.

Og ja søde Julie det er rigtig positivt at han kunne kende dig. -Og det med han stille mange spørgsmål, kan ligeledes være pga medicinen.

ed min store opr. havde jeg et mofin-kateter, og sammen med det fik jeg en ven.... En lilla skildpadde. -Og jeg spurgte meget min mor og personalet om hvad den sagde osv.

Når personalet siger han har det godt efter omstændighederne, så har han det GODT eftersom det ser ud nu.

Kæmpe krammer til dig, søde skat

Vi kom også til at snakke lidt om at han er total smøg og kaffe afhæning. Det tror jeg heller ikke gør det nemmere. Syntes det er helt utroligt han ikke har spurgt efter nogen af de ting....

Han får faktisk ikke andet end ilt... Helt utroligt. Men de må jo ikke mene det er nødvendigt. Han fik lidt igår da han blev syet i læben. Men ellers ikke.

Hans børn var inde og se ham igår. Puh ha. De gik ind med et smil, på trods af hvad jeg har fortalt de havde i vente. De kom alle 3 grædende ud. De græder sjældent ligesom deres far. Min ene nevø var besvimet derinde. puh ha altså... Det gjorde virkelig ondt inden i

Anmeld

1. december 2009

Jules

TbCp skriver:

Hvor dejligt... så går det da den rigtige vej!!!!

Hvad var der sket? Havde han bare mistet herredømmet over bilen og kan han selv huske noget af det?

Vi ved faktisk ingenting. Og det er heller ikke sikkert han kommer til at huske det

Anmeld

1. december 2009

Karo

Det er da en god ting at han selv kan spise lidt mad, og smøger og kaffe er ikke det værste at midste lysten til

Men pyha sikken en oplevelse for hans børn at se ham sådan, det lyder til at have været en bask oplevelse for dem. Fortsætter med at krydse fingere for ham.

Anmeld

1. december 2009

Ida.

Hvor er det godt, at det går den rigtige vej!! Men hold op, hvor synd for de unger  det må også være voldsomt at se sin far være så meget ved siden af sig selv, forslået og i en hospitaltsseng! I kan jo ikke gøre andet end at snakke med dem om det, trøste og kramme!

Mange tanker herfra - jeg krydser fingre for, at han slipper uden mén!

Ida

Anmeld

1. december 2009

Jules

Endnu en update:

Jeg har kunne føre en hel samtale med ham idag Det er bare dejligt!

Anmeld

1. december 2009

Ann-

Jules skriver:

Endnu en update:

Jeg har kunne føre en hel samtale med ham idag Det er bare dejligt!

hv6r er det de135gt at høre, 2r5st5an er her 35ge 6g har sagt at det går fre0 af,,

det er 16 2an6n

35ge et s-årgs0å3?? hvad har E00a sty22et -å så 1eg S2r5ver sådan her?

Anmeld

1. december 2009

Ann-

december86 skriver:

hv6r er det de135gt at høre, 2r5st5an er her 35ge 6g har sagt at det går fre0 af,,

det er 16 2an6n

35ge et s-årgs0å3?? hvad har E00a sty22et -å så 1eg S2r5ver sådan her?

jeg har fundet ud af hvilken knap hun havde trykket på..

dejligt din bror kommer sig så godt. håber ikke han får nogle mén.

håber snart vi ses igen, jeg er ved at savne jer.

Anmeld

1. december 2009

Jules

december86 skriver:

jeg har fundet ud af hvilken knap hun havde trykket på..

dejligt din bror kommer sig så godt. håber ikke han får nogle mén.

håber snart vi ses igen, jeg er ved at savne jer.

Smiler. ilm ven. Viktor er endelig faldet i søvn. Vi kan da ses i morgen hvis det er gået godt hos min bror. Så er jeg nok hjemme ved 17 tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.