Min elskede bror er kørt galt hertil morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

Ni-ko-li-ne

ej for s------ da Julie!

det gør mig meget meget ondt! hvor er det forfærdeligt!

sender dig mange knus!

håber din bror får det bedre meget snart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

sarahb

sender ham alle de bedste tanker i håb om han kommer igennem dette uden mén...

Anmeld

30. november 2009

Bondepigen

ååh nej Julie. Håber han kommer sig. Jeg kan huske, da der var en lastbil der kørte ind i min storebror. Hans bil så heller ikke godt ud, men han slap heldigvis med en slem hjernerystelse. Men jeg syntes osse det var hårdt at se sin stærke bror på den måde. Han kunne ikke huske sin kone til at begynde med, men det kom heldigvis ret hurtigt tilbage til ham, og da han så sin datter græd han bare som et lille barn. Uuuh det var ikke rart.

Heldigvis har min bror det godt i dag, og jeg ønsker det samme for din bror. '

Anmeld

30. november 2009

Ida.

Åhh nej hvor frygteligt!!!!

Sender dig en masse varme tanker og håber din bror hurtigt kommer ovenpå igen! Hvordan har han det idag?

Ida

Anmeld

30. november 2009

Jules

idamaria83 skriver:

Åhh nej hvor frygteligt!!!!

Sender dig en masse varme tanker og håber din bror hurtigt kommer ovenpå igen! Hvordan har han det idag?

Ida

Han var mere "klar" i hovedet idag... Han kunne kende mig. Men spurgte igen om mange af de samme spørgsmål. Han har desværre også meget svært ved at finde ro Men de siger han klare sig godt under omstændighederne.

Anmeld

30. november 2009

Jules

bondepigen skriver:

ååh nej Julie. Håber han kommer sig. Jeg kan huske, da der var en lastbil der kørte ind i min storebror. Hans bil så heller ikke godt ud, men han slap heldigvis med en slem hjernerystelse. Men jeg syntes osse det var hårdt at se sin stærke bror på den måde. Han kunne ikke huske sin kone til at begynde med, men det kom heldigvis ret hurtigt tilbage til ham, og da han så sin datter græd han bare som et lille barn. Uuuh det var ikke rart.

Heldigvis har min bror det godt i dag, og jeg ønsker det samme for din bror. '

Mange tak søde... Min bror har også en meget slem hjernerystelse Håber virkelig han kommer igennem det uden men som din bror.

Anmeld

30. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Han var mere "klar" i hovedet idag... Han kunne kende mig. Men spurgte igen om mange af de samme spørgsmål. Han har desværre også meget svært ved at finde ro Men de siger han klare sig godt under omstændighederne.

Det med han ikke kan finde ro kan meget vel være det smertestillende medicin han får. Det kan godt give een uro i kroppen, som er meget svært at komme af med.

Og ja søde Julie det er rigtig positivt at han kunne kende dig. -Og det med han stille mange spørgsmål, kan ligeledes være pga medicinen.

ed min store opr. havde jeg et mofin-kateter, og sammen med det fik jeg en ven.... En lilla skildpadde. -Og jeg spurgte meget min mor og personalet om hvad den sagde osv.

Når personalet siger han har det godt efter omstændighederne, så har han det GODT eftersom det ser ud nu.

Kæmpe krammer til dig, søde skat

Anmeld

30. november 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Mange tak søde... Min bror har også en meget slem hjernerystelse Håber virkelig han kommer igennem det uden men som din bror.

Det håber jeg han gør søde Julie... Det lyder meget som min bror. hjernerystelsen, gråden og ikke at kunne finde ro.

Bare han holder sig i ro... Min bror gik jo selv på toilet på et tidspunkt, og var så tæt på at besvime.... Han måtte jo slet ikke gå på toilettet, men skulle ligge stille. Men det glemte han lige så hurtigt som det var blevet sagt til ham, så han var meget forvirret de første dage...

Anmeld

30. november 2009

Vinker

Ååååh kæreste Julie, det er da også forfærdeligt. Er bare så ked af at høre det. Håber virkeligt at han slipper godt igennem i sidste ende.... Den bil ser godt nok også smadret ud

De største tanker og knus herfra. 

Anmeld

30. november 2009

Klitgaard

føj for grimt håber din bror snart er på toppen igen .

mange tanker og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.