I morgen 12+0 !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2009

Tvilling

LilleMor10 skriver:

Gav din googling noget resultat ??

og det da udnerligt.. jeg er 11+6 og jeg har termin 14 Juni ??? 

Og hvis du iøvrigt ikke er scannet endnu, kan din termin blive rykket både den ene og den anden vej ved scanningne, så det er godt scanningen er lige om lidt, så ved man det lidt mere ca..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

Nej det gav intet resultat. Tjah plus og minus hænger jeg mig ikke helt i. Jeg var ved lægen onsdag og mente jeg var 11+2, men var 11+3 i følge scanningen og cm på spunken. Og onsdag var termin 12 juni min fødselsdag. he he. Så når jeg er 1 dag længere hedder den vel 11 juni.. He he. Må jeg spørge hvornår 1 dag var på sidste mens??

Og ja  med tirsdag og onsdag

Arh, på den måde  og jeg kan ikke huske min sidste mens, den er virkelig uregel mæssig, men har været til scanning og fået fastlagt termin  og jo tak, held og lykke med torsdag 

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Takker..Du opdatere lige ikke??

Anmeld

29. november 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

Takker..Du opdatere lige ikke??

Kan du tro jeg gør 

Anmeld

1. december 2009

LilleMor10

Nu har jeg fundet ud af hvad det er det er bare en lang samtale hvor man snakker om hvad du er allergisk over for,og arvelige sygedomme, stort set den samme snak som da man skulle ha' lavet sin vandrejurnal 

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

he he nå oki. Jamen det er da godt de holder sådan øje med en. Er du nervøs for i morgen?? Jeg er SÅ nervøs - spændt på torsdag.

Anmeld

1. december 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

he he nå oki. Jamen det er da godt de holder sådan øje med en. Er du nervøs for i morgen?? Jeg er SÅ nervøs - spændt på torsdag.

Hun var så sød at scanne mig i dag bare for at se om den stadig var i live, den var noget så fantastisk, vi kunne tælle dens små fingre, og den lå bare og tumlede rundt, var et helt unikt øjeblik, og kan ikke vente med at se til den igen i morgen  GLÆD DIG ! hehe

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

LilleMor10 skriver:

Hun var så sød at scanne mig i dag bare for at se om den stadig var i live, den var noget så fantastisk, vi kunne tælle dens små fingre, og den lå bare og tumlede rundt, var et helt unikt øjeblik, og kan ikke vente med at se til den igen i morgen  GLÆD DIG ! hehe

Hvor godt... Blev du scannet udvendig eller indvendig?? Så min spunk i onsdags og glæder mig HELT vildt til torsdag også for at forhåbentlig gå fri for down s.

Anmeld

1. december 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

Hvor godt... Blev du scannet udvendig eller indvendig?? Så min spunk i onsdags og glæder mig HELT vildt til torsdag også for at forhåbentlig gå fri for down s.

udvendigt  og håber self også bebsen er rask, ud fra blodprøverne var der intet at se 

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

jubiiii Dejligt for jer. det håber jeg også at få afvide torsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.