I morgen 12+0 !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.472 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. november 2009

LilleMor10

Nu chancerne minimale!!  Det bliver bare en rigtig god uge, i morgen går jeg ind i 13.  uge så chancen for abort minimal!

Tirsdag: svangerskabs test, og onsdag Nakkefoldsscanning..

Håber bare det hele forløber problemfrit, og må da indrømme at selvom chancen er lille, så håber jeg noget så inderligt at man muligvis kan se kønnet til en af scanningerne 

Whis me luck 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

mariamiss6

hehe det er da dejligt... altid en god uge når man passerer 12+0....
say hi at home

Anmeld

29. november 2009

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

hehe det er da dejligt... altid en god uge når man passerer 12+0....
say hi at home

Ja ikk  Skal sige hej igen 

Anmeld

29. november 2009

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Ja ikk  Skal sige hej igen 

LOL jamen jeg skal da hilse ungerne så hehehehe....

men ta alligevel

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Hej.

Ville lige hører om du vil indvie mig i hvad svangerskabstest er? Uha det er spændende med NF onsdag . Jeg skal til min torsdag.

K Tvilling 12+0 i dag

Anmeld

29. november 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

Hej.

Ville lige hører om du vil indvie mig i hvad svangerskabstest er? Uha det er spændende med NF onsdag . Jeg skal til min torsdag.

K Tvilling 12+0 i dag

Jeg er faktisk ikke sikker ?? 

fik bare et fint lille brev fra sygehuset om jeg skulle møde op til det, er også lidt spændt på hvad det er. men kan jo skrive her inde når jeg har været til det, 

og dejligt, det ville jo sige du har termin hm.. 13 juni ?

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Ja det lyder altså lidt spændende., Har lige forsøgt at goggle det.. Så ja skriv MEGET gerne. Min første termin var 12 juni. Men ved scanning i onsdags pga jeg er stofskifte syg blev jeg rykket 1 dag, så den må hedde 11 juni. Men plus og minus he he

Anmeld

29. november 2009

Nova's mor

LilleMor10 skriver:

Nu chancerne minimale!!  Det bliver bare en rigtig god uge, i morgen går jeg ind i 13.  uge så chancen for abort minimal!

Tirsdag: svangerskabs test, og onsdag Nakkefoldsscanning..

Håber bare det hele forløber problemfrit, og må da indrømme at selvom chancen er lille, så håber jeg noget så inderligt at man muligvis kan se kønnet til en af scanningerne 

Whis me luck 

Held og lykke med din scanning, skal selv scannes på onsdag, er sat til 13 -14 juni

Glæder mig til at høre hvordan din scanning gik.

Anmeld

29. november 2009

LilleMor10

Tvilling skriver:

Ja det lyder altså lidt spændende., Har lige forsøgt at goggle det.. Så ja skriv MEGET gerne. Min første termin var 12 juni. Men ved scanning i onsdags pga jeg er stofskifte syg blev jeg rykket 1 dag, så den må hedde 11 juni. Men plus og minus he he

Gav din googling noget resultat ??

og det da udnerligt.. jeg er 11+6 og jeg har termin 14 Juni ??? 

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Nej det gav intet resultat. Tjah plus og minus hænger jeg mig ikke helt i. Jeg var ved lægen onsdag og mente jeg var 11+2, men var 11+3 i følge scanningen og cm på spunken. Og onsdag var termin 12 juni min fødselsdag. he he. Så når jeg er 1 dag længere hedder den vel 11 juni.. He he. Må jeg spørge hvornår 1 dag var på sidste mens??

Og ja  med tirsdag og onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.