imorgen imorgen imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

den er bragende negativ, så der er ikke noget at rafle om. jeg har lavet et kilometer langt spørgeskema til vores fertilitetslæge om IVF'en, så det er der vi ser hen nu.

tænk at ens hjerte blir ved at lappe sig selv sammen og være i stand til at føle kærlighed og glæde, når det hver måned brækker så hårdt, at man kan høre kraklyden...

tak for jeres krydsede fingre og jeres ønsker og håb for os, jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skulle komme igennem det her uden jeres hjælp!!

Negativ....

Jamen.... .....Det var jo ikke meningen!
......Ihhhh !!!!! 
HVOR ER DET PISSE UNFAIR ALTSÅ 

Jeg ville sådan ønske at det bare kunne have været, denne gang.
Hvis bare jeg kunne bestemme det, Trine, så havde der ikke gået andet end få øjeblikke, før du ville være mor!

Sender dig det største kram
og endnu en portion overskud til at tackle "nederlaget" - Du havde virkelig fortjent en positiv test og en baby idag ....øv, øv, øv, øv, øv, øv !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

den er bragende negativ, så der er ikke noget at rafle om. jeg har lavet et kilometer langt spørgeskema til vores fertilitetslæge om IVF'en, så det er der vi ser hen nu.

tænk at ens hjerte blir ved at lappe sig selv sammen og være i stand til at føle kærlighed og glæde, når det hver måned brækker så hårdt, at man kan høre kraklyden...

tak for jeres krydsede fingre og jeres ønsker og håb for os, jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skulle komme igennem det her uden jeres hjælp!!

Søde, dejlige Trine!

Hvor er verden et forunderligt sted..................ville ønske at tingene skete mere retfærdigt, men det gør de jo altså ikke.

I fik ikke drømmejulegaven, som vi alle har krydset fingre for.

Men Trine....................de tålmodige skal nok blive belønnet, det tror jeg på. For Søren og dig, har været de mest tålmodige mennesker..............

Hjertet er en fantastisk opfindelse.........................for lige meget hvor meget sorg du lægger på det......................så kan det næsten altid holde til det. Her taler jeg af personlig erfaring.

Jeg sender Søren og dig mange store knus.

Mette

Anmeld

30. november 2009

TbCp

Århh øv
Skal du stadig have taget blodprøve på sygehuset?
Og er din mens dukket op eller... ja undskyld det rager jo slet ikke mig.

Øv havde håbet så meget for jer at i ville få den bedste julegave!

Anmeld

30. november 2009

oo

TbCp skriver:

Århh øv
Skal du stadig have taget blodprøve på sygehuset?
Og er din mens dukket op eller... ja undskyld det rager jo slet ikke mig.

Øv havde håbet så meget for jer at i ville få den bedste julegave!

nej, jeg fik ikke taget blodprøve d vi var derinde, for testen var fuldkommen negativ, der var ikke det mindste at være i tvivl om. jeg er begyndt at bløde lidt igen...det er stadig ikke menstruationsagtigt, men det skal nok komme, når jeg slapper lidt af og acceptere resultaterne...øvbøv

Anmeld

30. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

nej, jeg fik ikke taget blodprøve d vi var derinde, for testen var fuldkommen negativ, der var ikke det mindste at være i tvivl om. jeg er begyndt at bløde lidt igen...det er stadig ikke menstruationsagtigt, men det skal nok komme, når jeg slapper lidt af og acceptere resultaterne...øvbøv

Øv hvor er det dumt

Anmeld

30. november 2009

benthe :-)

det er jeg ked af høre søde
til jer

Anmeld

1. december 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

Anmeld

1. december 2009

Ida.

For pokker da, hvor er der bare ikke retfærdighed til i denne verden!  Og kan i øvrigt kun tilslutte mig det, Mette skriver - hun har vist sagt, hvad jeg ville sige - så ingen grund til at gentage

Bare en masse herfra!! I må for gud ved hvilken gang - op på hesten igen og igang med lappegrejet!

Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.