imorgen imorgen imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. november 2009

oo

Søren er lige nede og hente en graviditetstest, og så tester jeg imorgen. For det er simpelthen ikke til at blive klog på...den ene dag er der rødt blod i sådan et skvæt på papiret, den anden dag bløder jeg slet ikke. nu har jeg ikke blødt i to dage, men har haft sådan noget brunt grums nogle gange. det lader til menstruationen er ved at tage tilløb til at starte, samtidig fortsætter de ømme brystvorter og kvalmen. jeg kan se at jeg i sidste måned først begyndte at bløde rigtigt på 33. dagen, og idag er vi på 30. dagen, så det er højst sandsynligt bare mig selv der tænker for meget og ikke lader kroppen gøre det den skal: menstruere!

men nu tester jeg imorgen tidlig, for vi skal ind på klinikken klokken halv ni til samtale om IVF, og vi er enige om, at hvis der er den mindste tvivl om graviditet, vil vi (a.k.a. mig) have taget en blodprøve mens vi er derinde. det tror jeg nu ikke der er...

og så vil vi egentlig bare gerne have AFSLUTTET dette forløb imorgen. helt færdigt, slut, punktum, finale! så vi skal ud og spise og en tur i biffen imorgen aften (selvom vi slet ikke har tid til det nogen af os; Søren skal være færdig med opgaveformuleringer til de tre elever der skal skrive studieretningsprojekt hos ham til tirsdag og jeg skal nå at læse en roman - som jeg vel at mærke først køber imorgen - til onsdag). Vi kan bare godt lide at markere begyndelser og afslutninger, og jeg tror det er meget sundt, sådan for ens mentale helbred. Så det gør vi og så skider vi højt og flot på tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Søren er lige nede og hente en graviditetstest, og så tester jeg imorgen. For det er simpelthen ikke til at blive klog på...den ene dag er der rødt blod i sådan et skvæt på papiret, den anden dag bløder jeg slet ikke. nu har jeg ikke blødt i to dage, men har haft sådan noget brunt grums nogle gange. det lader til menstruationen er ved at tage tilløb til at starte, samtidig fortsætter de ømme brystvorter og kvalmen. jeg kan se at jeg i sidste måned først begyndte at bløde rigtigt på 33. dagen, og idag er vi på 30. dagen, så det er højst sandsynligt bare mig selv der tænker for meget og ikke lader kroppen gøre det den skal: menstruere!

men nu tester jeg imorgen tidlig, for vi skal ind på klinikken klokken halv ni til samtale om IVF, og vi er enige om, at hvis der er den mindste tvivl om graviditet, vil vi (a.k.a. mig) have taget en blodprøve mens vi er derinde. det tror jeg nu ikke der er...

og så vil vi egentlig bare gerne have AFSLUTTET dette forløb imorgen. helt færdigt, slut, punktum, finale! så vi skal ud og spise og en tur i biffen imorgen aften (selvom vi slet ikke har tid til det nogen af os; Søren skal være færdig med opgaveformuleringer til de tre elever der skal skrive studieretningsprojekt hos ham til tirsdag og jeg skal nå at læse en roman - som jeg vel at mærke først køber imorgen - til onsdag). Vi kan bare godt lide at markere begyndelser og afslutninger, og jeg tror det er meget sundt, sådan for ens mentale helbred. Så det gør vi og så skider vi højt og flot på tiden

Jeg håååååååååååber det
Jeg øøøøøøønsker det
- SÅ MEGET !!!!!!! 

Og ja, selvom I er nok så tidspressede, så er det okay at lade alt stå til og lade som om tiden står stille et øjeblik, så I kan komme ud sammen .....og FEJRE at I skal være forældre! ...forhåbentlig!!!

Jeg har helt sug i maven.
Vil så nødigt at du skal blive skuffet og ked af det igen....
Og jeg er også optimistisk for dig - DEN ER DER DENNE GANG! 

Jeg glæder mig til at høre fra dig igen imorgen, når I ved det endelig.
Og    jeg ønsker SÅÅÅÅ meget, at det er med glædeligt nyt!

Knus herfra 

Anmeld

29. november 2009

Milka

glæder mig til at høre hvad testen siger i morgen ... er det standard at teste 14 dage efter?

tænker på dig

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

Håber stadig det aller bedste for jer!!!!

Skal i til Odense og spise så? ... den gamle kro måske

Rigtig meget held og lykke med det hele imorgen!!!

Anmeld

29. november 2009

oo

Milka skriver:

glæder mig til at høre hvad testen siger i morgen ... er det standard at teste 14 dage efter?

tænker på dig

jep, jeg får en "testdag" udleveret af klinikken, som ligger cirka når min mens skal komme, og de har sagt jeg skal teste 1. december, så det er tæt nok på imorgen tidlig, syntes jeg. eller...jeg tænker...hvis jeg er i tvivl om hvad testen siger, så skal jeg alligevel på klinikken, og så får jeg bare taget en blodprøve med det samme istedet for alt det fis med hjemmetestning

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

håber det så meget for jer

Anmeld

29. november 2009

anna-jonas

Du lyder helt rundtosset, trine...............og det er fandme heller ikke nemt, når ens krop udsender mixed signaler. Jeg håber så inderligt, at dine menstruationstanker, bliver gjort til skamme...............og at Søren og dig, skal ud og fejre den nye start............nemlig opstarten af en lille familie.

Knus, kram og flere knus...........Mette

Anmeld

30. november 2009

Karo

Hej Trine.

Nu er du skyld i at jeg ikke får lavet noget idag, da det er svært at lave noget med krydsede fingere

Jeg håber sådan at den er god nok denne gang så du ikke behøver at gå igennem den hårde IVF behandling. Det er heller ikke nemt når man ønsker sig noget så brændende, og kroppen så udsender forvirende signaler. Men lad os håbe at den er der

Katja

Anmeld

30. november 2009

oo

den er bragende negativ, så der er ikke noget at rafle om. jeg har lavet et kilometer langt spørgeskema til vores fertilitetslæge om IVF'en, så det er der vi ser hen nu.

tænk at ens hjerte blir ved at lappe sig selv sammen og være i stand til at føle kærlighed og glæde, når det hver måned brækker så hårdt, at man kan høre kraklyden...

tak for jeres krydsede fingre og jeres ønsker og håb for os, jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skulle komme igennem det her uden jeres hjælp!!

Anmeld

30. november 2009

Jules

Tjuhl skriver:

den er bragende negativ, så der er ikke noget at rafle om. jeg har lavet et kilometer langt spørgeskema til vores fertilitetslæge om IVF'en, så det er der vi ser hen nu.

tænk at ens hjerte blir ved at lappe sig selv sammen og være i stand til at føle kærlighed og glæde, når det hver måned brækker så hårdt, at man kan høre kraklyden...

tak for jeres krydsede fingre og jeres ønsker og håb for os, jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skulle komme igennem det her uden jeres hjælp!!

Åh Det er jeg sgu ked af Trine   Ønsker jer det bedste....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.