Søren er lige nede og hente en graviditetstest, og så tester jeg imorgen. For det er simpelthen ikke til at blive klog på...den ene dag er der rødt blod i sådan et skvæt på papiret, den anden dag bløder jeg slet ikke. nu har jeg ikke blødt i to dage, men har haft sådan noget brunt grums nogle gange. det lader til menstruationen er ved at tage tilløb til at starte, samtidig fortsætter de ømme brystvorter og kvalmen. jeg kan se at jeg i sidste måned først begyndte at bløde rigtigt på 33. dagen, og idag er vi på 30. dagen, så det er højst sandsynligt bare mig selv der tænker for meget og ikke lader kroppen gøre det den skal: menstruere!
men nu tester jeg imorgen tidlig, for vi skal ind på klinikken klokken halv ni til samtale om IVF, og vi er enige om, at hvis der er den mindste tvivl om graviditet, vil vi (a.k.a. mig) have taget en blodprøve mens vi er derinde. det tror jeg nu ikke der er...
og så vil vi egentlig bare gerne have AFSLUTTET dette forløb imorgen. helt færdigt, slut, punktum, finale! så vi skal ud og spise og en tur i biffen imorgen aften (selvom vi slet ikke har tid til det nogen af os; Søren skal være færdig med opgaveformuleringer til de tre elever der skal skrive studieretningsprojekt hos ham til tirsdag og jeg skal nå at læse en roman - som jeg vel at mærke først køber imorgen - til onsdag). Vi kan bare godt lide at markere begyndelser og afslutninger, og jeg tror det er meget sundt, sådan for ens mentale helbred. Så det gør vi og så skider vi højt og flot på tiden 
Anmeld