Hjælp gode råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Diana...

Lucas er bare blevet så forkølet og hoster samtidig helt vildt meget især om natten.

Hvad pokker kan jeg gøre for ham om natten så det bliver lidt letter og trække vejret. Vi har hævet sengen men det hjælper jo bare ikke meget. Jeg er bare så bange for han lige pludselig ikke trækker vejret mere.

Har i ikke nogen gode råd til hvordan jeg kan hjælpe min lille Lucas til at få det bedre for han har det bare skidt.

Knus Diana der overhoved ikke kan sove fordi jeg ligge og lytter til Lucas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

DianaMoar skriver:

Lucas er bare blevet så forkølet og hoster samtidig helt vildt meget især om natten.

Hvad pokker kan jeg gøre for ham om natten så det bliver lidt letter og trække vejret. Vi har hævet sengen men det hjælper jo bare ikke meget. Jeg er bare så bange for han lige pludselig ikke trækker vejret mere.

Har i ikke nogen gode råd til hvordan jeg kan hjælpe min lille Lucas til at få det bedre for han har det bare skidt.

det plejer at hjælpe med lidt parnodil, når nichlas hoster om natten..

Anmeld

28. november 2009

Ni-ko-li-ne

drypper du hans næse med saltvand? ellers kan du med fordel gøre dette op til 1 gang i timen hver dag:0) det kan hjælpe lidt på natten....

Anmeld

28. november 2009

frk Jensen

DianaMoar skriver:

Hvordan er hosten??

Sådan fra lungerne eller slim fra halsen??

Anmeld

28. november 2009

Nybagt mor

Vores lille mand på blot 3 uger er også lidt forkølet.

Fik at vide af vores sundhedsplejerske at vi skulle købe nogle små engangspipetter med saltvand på apoteket, og så dryppe en dråbe i hvert næsebor, mens hovedet holdes let bagoverbøjet.

Og det virker altså

Anmeld

28. november 2009

Nybagt mor

ka-ri-na skriver:

drypper du hans næse med saltvand? ellers kan du med fordel gøre dette op til 1 gang i timen hver dag:0) det kan hjælpe lidt på natten....

Havde lige overset dit indlæg

Anmeld

28. november 2009

Diana...

BetinaMørk skriver:

Hvordan er hosten??

Sådan fra lungerne eller slim fra halsen??

Det er sådan en tør hoste der er ikke noget slim. og nogen gange er den helt nede fra lungerne.

Anmeld

28. november 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

Det må jeg prøve i morgen.

Anmeld

28. november 2009

Diana...

Nybagt mor skriver:

Vores lille mand på blot 3 uger er også lidt forkølet.

Fik at vide af vores sundhedsplejerske at vi skulle købe nogle små engangspipetter med saltvand på apoteket, og så dryppe en dråbe i hvert næsebor, mens hovedet holdes let bagoverbøjet.

Og det virker altså

Smart man kan købe sådan nogen så man ikke selv skal stå og lave det.

Uhh 3 uger det jo kun en lille bitte en STORT TILLYKKE.

Anmeld

28. november 2009

frk Jensen

DianaMoar skriver:

Det er sådan en tør hoste der er ikke noget slim. og nogen gange er den helt nede fra lungerne.

han har ikke astma?? jeg ville give ham et snus i en maske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.