Hurtig hjælp, tak !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2009

Sees

Maise skriver:

hvad med evt. at give ham børnepanodil som supp. i rumpen for at slå feberen ned, så han kan svede feberen ud og så bare kør på med væske når han er vågen.

Jeg har desværre ikke mere børnepanodil - Brugte det sidste, sidst han var syg, og har ikke fået købt mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Maise

MetteLetten skriver:

Jeg har desværre ikke mere børnepanodil - Brugte det sidste, sidst han var syg, og har ikke fået købt mere

hmm ja, så kan du nok ikke gøre så meget andet end at holde øje med ham, obs. temp. ikke klæde ham for meget på, og hælde det på ham du kan når han er vågen. Tænker hvor man mon kan få børnesupp. på en søndag, altså når når det igen bliver lyst.

Anmeld

29. november 2009

Sees

Maise skriver:

hmm ja, så kan du nok ikke gøre så meget andet end at holde øje med ham, obs. temp. ikke klæde ham for meget på, og hælde det på ham du kan når han er vågen. Tænker hvor man mon kan få børnesupp. på en søndag, altså når når det igen bliver lyst.

hm .. tjaa ? Jeg ved det faktisk ikke. Er der ikke sådan nogle apoteker der har døgnåben ?
Men har besluttet mig for at hvis han feber ikke falder, inden jeg går i seng, så tager jeg til vagtlægen med ham.

Anmeld

29. november 2009

Maise

MetteLetten skriver:

hm .. tjaa ? Jeg ved det faktisk ikke. Er der ikke sådan nogle apoteker der har døgnåben ?
Men har besluttet mig for at hvis han feber ikke falder, inden jeg går i seng, så tager jeg til vagtlægen med ham.

ja det ville jeg også gøre, så kan du evt. fået noget børne panodil der.

Anmeld

29. november 2009

Christinahr

Du skal undgå at give pamodil mod feber, derved kan du ikke følge udvilkingen.

Hvad vil du have ud af at lægen ser på ham? Det man gør ved feber, manglende indtagelse af mad og sløjhed er at indlægge ham og give ham drop. Der er jo ikke så meget at gøre

God bedring med ham

Anmeld

29. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh Gud,der er ikke noget værre,stakkels jer.Krydser fingre for han har det bedre i dag

Jeg kom til at tænke at han måske har ondt i halsen?Det kender vi andre jo,så kan man næsten ikke få noget ned...men jeg synes det er positivt at han trods alt har drukket så meget som han har.

Jeg ved at Aalborg i hvert fald har et døgnapotek,nu ved jeg ikke lige hvor du bor?Ellers skulle jeg komme med noget til dig.Jeg plejer godtnok at give Alexander panodil så snart den kommer over 39.Ved godt at det er smart at følge med i temp.,men jeg er så bange for de der høje temp-Vi var ved vagtlægen engang med høj feber fordi vi ikke rigtig havde kontakt med ham.Puh,det var væmmeligt.

Du må lige holde os opd. når du får tid

Anmeld

29. november 2009

Sees

Pernilleh skriver:

Åh Gud,der er ikke noget værre,stakkels jer.Krydser fingre for han har det bedre i dag

Jeg kom til at tænke at han måske har ondt i halsen?Det kender vi andre jo,så kan man næsten ikke få noget ned...men jeg synes det er positivt at han trods alt har drukket så meget som han har.

Jeg ved at Aalborg i hvert fald har et døgnapotek,nu ved jeg ikke lige hvor du bor?Ellers skulle jeg komme med noget til dig.Jeg plejer godtnok at give Alexander panodil så snart den kommer over 39.Ved godt at det er smart at følge med i temp.,men jeg er så bange for de der høje temp-Vi var ved vagtlægen engang med høj feber fordi vi ikke rigtig havde kontakt med ham.Puh,det var væmmeligt.

Du må lige holde os opd. når du får tid

Emil er stadig syg - 38,7 i feber, men han virker dog lidt friskere - Altså han er lidt mere i legemode
Men spise vil han stadig ikke :\

Anmeld

29. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
MetteLetten skriver:

Emil er stadig syg - 38,7 i feber, men han virker dog lidt friskere - Altså han er lidt mere i legemode

Rart at høre at han har det lidt bedre...det vigtigste er også at han drikker.Så pyt med at han ikke spiser så meget.Fortsat rigtig god bedring.
Det må være sæson,min Alexander har været forkølet i 3 uger nu

Anmeld

29. november 2009

Nova's mor

MetteLetten skriver:

Dejligt at høre at han er i bedring... Og de lægevagter er til at blive idioter af, har i ikke en skadestue i nærheden, for så kan man vel tage derhen, der holder lægevagten til her hvor jeg bor.

God bedring med ham

Anmeld

29. november 2009

Sees

with.love skriver:

Dejligt at høre at han er i bedring... Og de lægevagter er til at blive idioter af, har i ikke en skadestue i nærheden, for så kan man vel tage derhen, der holder lægevagten til her hvor jeg bor.

God bedring med ham

Jo vores vagtlæge hører til stort set samme sted som skadestuen - Altså ikke i samme blok, men tæt på
Vore skadestue ligger 17-20 km. herfra, og jeg er alene med den bette, så sker der noget om natten skal jeg endten have kimet min mor så meget ned, at hun vågner, eller finde en natbus, eller tage en taxa - Ikke det nemmeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.