Vis mig jeres kæledyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2009

Dictes mor

TbCp skriver:

Jeg er helt forelsket i din fæ-hund.... den er simpelthen så smuk!
Kan ikke huske om jeg har fortalt det, men for mange år siden da jeg var i New Zealand var eg til et fårehyrde/fårehunde show med en masse "Molly'er" de er simpelthen fantastiske

Nej det har du aldrig fortalt. Det er helt fantastisk at se dem lave det de er født til. Nogen gange synes jeg, at det er forfærdeligt synd for Molly, at hun ikke kan få lov til det. Det kunne hun have været god til. Men jeg tror nu, at hun har det ret godt den lille Hun er nok den mest elskede hun i Danmark tror jeg, sådan føler jeg det i hvert fald, hun er jo min lille baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Nej det har du aldrig fortalt. Det er helt fantastisk at se dem lave det de er født til. Nogen gange synes jeg, at det er forfærdeligt synd for Molly, at hun ikke kan få lov til det. Det kunne hun have været god til. Men jeg tror nu, at hun har det ret godt den lille Hun er nok den mest elskede hun i Danmark tror jeg, sådan føler jeg det i hvert fald, hun er jo min lille baby

Hun bliver jo "udfordret" på andre måder og er da helt sikekr på hun er en fantastisk glad hund selvom hun ikke render efter får

Anmeld

29. november 2009

Dictes mor

TbCp skriver:

Hun bliver jo "udfordret" på andre måder og er da helt sikekr på hun er en fantastisk glad hund selvom hun ikke render efter får

Jeg tror du har ret. Ellers må vi flytte på landet og købe nogle får til hende, he he

Anmeld

29. november 2009

LotteGabriella

Her min hunkat Tiny, hun er 4,5 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.