Vis mig jeres kæledyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

FrkLarsen

HOLD DA OP NOGEN SØDE DYR! 

Vi må være noget af nogen dyreelskere 

Men man har vel altid et farvorit dyr, mit er kat. 

hvad med jeres piger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

TbCp

Gamiil skriver:

HOLD DA OP NOGEN SØDE DYR! 

Vi må være noget af nogen dyreelskere 

Men man har vel altid et farvorit dyr, mit er kat. 

hvad med jeres piger? 

Mit favoritdyr er helt klart hund

Med marsvin på en sikker 2. plads

Anmeld

28. november 2009

Tina2

Vi har vores to fantastiske katte Julius (den grå) og Mille (den sorte)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Vi har vores to fantastiske katte Julius (den grå) og Mille (den sorte)

Og mit favoritdyr er KAT :-) Jeg er også glad for heste- har selv haft 4, men det er ved at være længe siden....

Men jeg elsker faktisk alle dyr, er bare ikke vild med kryb....

Anmeld

28. november 2009

BK

Her er Pjevs og Mulle.

Den hvid og gråstribede er Pjevs.

Og den mange stribede er Mulle.

Begge 2 er alm. huskatte, men dyrlægen mente at der er noget Perser halløj gemt i Pjevs pga hans store runde øjne. Og Mulle er kvart Main-Coon kat...

Anmeld

28. november 2009

Maiken85

Jeg har to hunde

Max (sort labrador blanding, Han fyldte 10år igår) 

og Tyson (rottweiler blanding, 4år)

ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem... men det finder jeg desværre snart ud af... skal ha aflivet min kære lille max, han er gået hen og blevet blind, og er nød til at skal ha ham i snor når vi går i haven for han har taget anhængertrækker i fuld galop på min bil engang... jeg skreg højere end hunden, tror egentlig ikke at det gjorde så ondt på ham men det så voldsomt ud... indenfor går det lidt bedre for ham med at navigere sig rundt, såfremt at vi ikke flytter rundt på tingene... bare sådan en ting som at glemme og lukke opvaskeren kan være farligt for ham... for hvis der pludselig kommer nogen gæster så løber han hen imod døren og wuuups der var sørme en låge til opvaskeren. og det er da ikke et liv for ham... men det er sku hårdt at skal tage den beslutning for det eneste han fejler er jo at han er blind.. og det at han er blind gør jo ikke at jeg elsker ham mindre, så det er sku træls... øv...

nu har jeg prøvet siden januar at tage mig sammen til at tage til dyrlægen med ham, men vil bare ikk af med ham... men det er vel for det bedste...

men her er billederne:

Max

Min lille Max

Max

max som løve

Max

Max i min niece's lift

Max og Tyson

Tyson

og mit yndlingsdyr er jo så hunde...

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Kloster skriver:

Hej.

Vi har Kenzo (brun lab) Menza (gul lab) Mille vores hunkat. Har også div fisk og en gammel hankat på 13 år. Ham har jeg ikke lige et billed af..

Åååhhh suuuk altså! Jeg drømmer om en dag at få en brun labs
Desværre er vores liv pt ikke til en hund.

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Maiken85 skriver:

Jeg har to hunde

Max (sort labrador blanding, Han fyldte 10år igår) 

og Tyson (rottweiler blanding, 4år)

ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem... men det finder jeg desværre snart ud af... skal ha aflivet min kære lille max, han er gået hen og blevet blind, og er nød til at skal ha ham i snor når vi går i haven for han har taget anhængertrækker i fuld galop på min bil engang... jeg skreg højere end hunden, tror egentlig ikke at det gjorde så ondt på ham men det så voldsomt ud... indenfor går det lidt bedre for ham med at navigere sig rundt, såfremt at vi ikke flytter rundt på tingene... bare sådan en ting som at glemme og lukke opvaskeren kan være farligt for ham... for hvis der pludselig kommer nogen gæster så løber han hen imod døren og wuuups der var sørme en låge til opvaskeren. og det er da ikke et liv for ham... men det er sku hårdt at skal tage den beslutning for det eneste han fejler er jo at han er blind.. og det at han er blind gør jo ikke at jeg elsker ham mindre, så det er sku træls... øv...

nu har jeg prøvet siden januar at tage mig sammen til at tage til dyrlægen med ham, men vil bare ikk af med ham... men det er vel for det bedste...

men her er billederne:

Max

Min lille Max

Max

max som løve

Max

Max i min niece's lift

Max og Tyson

Tyson

og mit yndlingsdyr er jo så hunde...

Øv hvor trist

Anmeld

29. november 2009

Dictes mor

Her er min elskede Molly, som lige nu ligger ovenpå og putter med sin far fordi han har tømmermænd!

Og det næste er et billede af min gamle hest, eller han var ikke min egen, men jeg havde halvpart i ham. Han er oldenborger. Han var bare skøn.

Det tredje var min anden hest, som jeg havde halvpart i, han var lippizaner, men døde desværre for en måned siden

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Her er min elskede Molly, som lige nu ligger ovenpå og putter med sin far fordi han har tømmermænd!

Og det næste er et billede af min gamle hest, eller han var ikke min egen, men jeg havde halvpart i ham. Han er oldenborger. Han var bare skøn.

Det tredje var min anden hest, som jeg havde halvpart i, han var lippizaner, men døde desværre for en måned siden

Jeg er helt forelsket i din fæ-hund.... den er simpelthen så smuk!
Kan ikke huske om jeg har fortalt det, men for mange år siden da jeg var i New Zealand var eg til et fårehyrde/fårehunde show med en masse "Molly'er" de er simpelthen fantastiske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.