Jeg har to hunde
Max (sort labrador blanding, Han fyldte 10år igår)
og Tyson (rottweiler blanding, 4år)
ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem... men det finder jeg desværre snart ud af... skal ha aflivet min kære lille max, han er gået hen og blevet blind, og er nød til at skal ha ham i snor når vi går i haven for han har taget anhængertrækker i fuld galop på min bil engang... jeg skreg højere end hunden, tror egentlig ikke at det gjorde så ondt på ham men det så voldsomt ud... indenfor går det lidt bedre for ham med at navigere sig rundt, såfremt at vi ikke flytter rundt på tingene... bare sådan en ting som at glemme og lukke opvaskeren kan være farligt for ham... for hvis der pludselig kommer nogen gæster så løber han hen imod døren og wuuups der var sørme en låge til opvaskeren. og det er da ikke et liv for ham... men det er sku hårdt at skal tage den beslutning for det eneste han fejler er jo at han er blind.. og det at han er blind gør jo ikke at jeg elsker ham mindre, så det er sku træls... øv...
nu har jeg prøvet siden januar at tage mig sammen til at tage til dyrlægen med ham, men vil bare ikk af med ham... men det er vel for det bedste...
men her er billederne:
Max

Max

Max

Max og Tyson

Tyson

og mit yndlingsdyr er jo så hunde...
Anmeld